|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Liggen we er al uit? |
|
quote: Tja, vind ik dus ook. We doen niet echt mee, lopen constant tegen die muur aan als een stil blinden, weinig actie aan de zijkant, weinig tot geen slimme doorsteekballetjes.. het is spannend, dat wel, maar naar mijn bescheiden mening nog erg slecht.. Vind ik ook niet |
|
quote: Néh, is strategie |
|
wat een gelul met die toeters hier in de buurt. Sodemieter een eind op zeg. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:+1 |
|
Dit vind ik altijd zo lullig Kan je toch niet blij mee zijn? Maar goed. |
|
OPROTTEN MET JE HERRIE |
|
quote:Sneu, ja. |
|
Gaat lekker met die gele kaarten. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote:Hoe eerder hoe beter, zijn we van al dat achterlijke gedoe af. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Inderdaad man, ik kan niet eens ongestoord nukkig op mijn kamer zitten, met al dat lawaai. |
|
quote: |
|
quote: Denk aan de economie! |
|
Rot mij dat nou. Alle troep is nu toch al gekocht. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Denk aan het milieu. |
|
Ik snap niet waarom ze de hele tijd toeteren, doe dat na een doelpunt, en houd dan je kop weer. |
|
Dat toeteren is het enige leuke. Lekker voetbalwedstrijden verzieken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik bedoel vooral de over/onder/buren. |
|
Dat is irritant. Ik dacht dat je de vuvuzela's bedoelde. Och, 't is een beetje geven en nemen. In mijn buurt zeik ik niet over de toeters, dan kan ik op andere momenten weer lawaai maken zonder commentaar van de buren, b.v. bij het barbeknoeien of bij een ander feestje. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik heb een kantoortje in een cel van een afgeschreven gevangenis, heerlijk rustig hier met de deur dicht. [Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 14-06-2010 14:58] "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Wat een kutpot... spelfout weggehaald... |
|
Tsjongejonge, niet veel: aan de ene kant een onzorgvuldig en slordig oranje, al weten de Denen (op S. Poulsen na) wel hoe je de Nederlanders aan moet pakken. De invallers maakten het verschil, hopen dat Robben snel klaar is! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Elia mag wat mij betreft een vaste plek krijgen. Die jongen trapte de snelheid er tenminste in. En mooi dat Kuit er nog 1 in schoot, anders was het wel een erg treurige overwinning geweest. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
mooi zo, slecht voetbal en winnen. Nog ruimte voor groei. Wat een vervelende horzels, die Denen, en dat is positief bedoeld. Goed tactisch storend werk. Minder voor NL. En Elia, positief. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |