![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat zou het mooi zijn als die oranje toetsers ineens miltvuur blijken te bevatten. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
|
quote: ![]() Ik sta op het punt zo een jochie de nek om te draaien. Die staat al vanaf de wedstrijd aan een stuk door te toeteren. Wel respect voor zijn longinhoud/uithoudingsvermogen. ![]() |
|
quote: lol, zeker respect. Vind ik ook een goede oplossing, als je zon ding gebruikt verplicht 2 maal 45 min. zonder onderbreking ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
![]() hehehe, doen ze dat ook echt? ![]() Touché ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Idd, ik heb me blauw lopen ergeren aan de commentator vanmiddag... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: Ben na drie minuten al overgestapt naar de Belg! Mooi neutraal objectief commentaar. ![]() ![]() |
|
@Staalman: Ben het met je eens hoor, maar we mogen natuurlijk niet het feestje van andere mensen verpesten ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 14-06-2010 20:02] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Nu maar eens naar de Italianen gaan kijken.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: wat is dat met jullie commentaar zeg soms is het gewoon minutenlang stil ![]() bij ons is er dan weer teveel randinfo... signature ![]() |
|
Het hagelt, het regent... de italianen worden nat. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Heb lang niet alles gezien, maar 1-1? Speelt Italië zo beroerd? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote:Ja, de eerste helft was het net of Wimbledon al was begonnen. Links-rechts-links-rechts. ![]() |
|
En zo gebleven. Toch wel verrassend! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Wat is op met al die gelijkspellen? ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Vreemde pot... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: Dat commentaar van toen Zidane met een of andere andere Fransoos aan het lullen was ergens in het stadion was dan wel weer geniaal. :D Je moeder. ![]() |
|
quote: "Nu zegt Platini tegen Zidane: 'Kijk, dat is Afellay!'" Zoiets, toch? Die was wel vet, ja ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Ja inderdaad, geweldig. ![]() Zat te kijken met een stuk of 20 collega's op groot scherm in de vergaderruimte, goed geregeld, chips en drinken paraat. ![]() Je moeder. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Nee hoor ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Bedroevende wedstrijd daarnet. Het enige positieve was dat de Italianen er voor bleven gaan, maar het spelpeil was echt enorm slecht. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |