|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hahaha ja, pipo's. Eerste helft was best leuk trouwens maar de tweede helft was zwaar klote. |
|
ik krijg er aambeien van en me schildklier is dan nog trager dan normaal als ik die clowns zie. Fuck the world and fuck you |
|
Het gebeurt me niet vaak, maar ik heb maar wat anders op tv opgezocht. Wat een zaaddodende pot. spelfout weggehaald... |
|
lol België - Spanje - 1-0 signature |
|
quote: België straks naar het WK, het moet niet gekker worden |
|
Ik durf wedden dat ze Nederland zwaar zouden inmaken Verlekkerd op dood metaal |
|
quote: 1-2 |
|
OLE! |
|
noorwegen-nederland 0-1 maar wat een kutwedstrijd zeg. |
|
Van Bommel maakte wél een mooi doelpunt. |
|
quote: doet die ook es wat. werd ook wel tijd of niet dan. |
|
Ach, hij geeft de dochter van de bondscoach regelmatig een veeg, lijkt me dat hij zat doet, hehe. |
|
Yes, Duitsland gewonnen door een doelpunt van Piotr Trochowski. Was op zich niet echt een spannende wedstrijd. 't Wachten was op het Duitse doelpunt. the only pleasure is pain |
|
Ach, het is kwalificatie, we missen het halve team, dus 0-1 meenemen uit Noorwegen is prima. Wedstrijd heb ik zowaar eens niet gekeken en gezien de krantenkoppen heb ik weinig gemist. Maar wat maakt het, volgende wedstrijden zijn pas in Maart, dus Oranje zal net als altijd echt niet tot een paar maanden voor het daadwerkelijke toernooi aardig beginnen te voetballen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Zo is dat. Van Marwijk heeft gezegd dat het Nederlands Elftal moet leren winnen. Voorlopig winnen ze, nou, dikke prima. Negen uit drie, hatseflats... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Typisch, met Spanjolen niets als last Goede prestatie van de Belgen en de 1-1 die in de 88ste minuut op het bord stond, was terecht. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Wat een gelul, van Bommel is een prima voetballer, terecht dat hij er weer bij zit. |
|
he t is een wijf die dat zegt,bewijst ze maar weer eens mee dat die totaal geen verstand van voetbal hebben, hehe. Fuck the world and fuck you |
|
België - Slovenië 2-0 Matige oefenpartij, maar vroeger zouden we die steevast verloren hebben itt nu Faustian Spirit of the Earth |
|
België - Bosnië 2-4 Daar gaan onze kansen Faustian Spirit of the Earth |
|
signature |
|
Nederland gaat met twee vingers in de neus richting het WK. |
|
Niet zo moeilijk ook, met afstand de gemakkelijkste kwalificatiegroep aller tijden Vond ze eigenlijk niet al te geweldig voetballen, het tempo lag veel te laag en twee controlerende middenvelders was onnodig behoudend. De Schotten leken verder al met hun hoofd bij de voor hen bepalende wedstrijd van woensdag te zitten, en dus gaan we fluitend en met minimale inzet naar het WK op deze manier. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Om er vervolgens in de kwartfinales of zo weer roemloos uit te vliegen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |