|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik denk dat ik rond 4 uur even ga shoppen. Boeiender |
|
quote: Dat doen doelmannen toch al jaren? Als een penalty-nemer op een WK niet doorheeft dat de keeper waarschijnlijk goede info heeft over zijn penalties, dan heeft hij enorm veel boter op zijn hoofd. Dit is echt geen supergeheim dat hier wordt prijsgegeven of zo, hoor She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Fucking noob, kom je daar nu pas achter? headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Zo dat is nummer 1 |
|
quote: Mét videohulpmiddelen was Frankrijk niet eens aanwezig geweest op het WK... |
|
Liggen we er al uit? |
|
Aan het gejuich buiten te horen hebben we gewonnen.. |
|
En dat is 2 |
|
quote: Haha, daarvoor is het nog te vroeg, maar de score is prima bij te houden zonder media. |
|
Zwakke wedstrijd, maar 'we' zijn weer verder... |
|
Hehe, toch nog 2-1 dus. Nouja vrijdag zien we het weer verder tegen Chili of Brazilië. |
|
In een stampvol en bloedheet café in de Pijp in Amsterdam gekeken. Heelijk. |
|
Geen idee hoe het bij de bookies staat, maar Brazilië wordt met de vingers in de neus wereldkampioen signature |
|
De uitslag bij Brazilie was ook wel een beetje gflateerd. Maar ik moet het ook nog maar zien vrijdag. Ach, misschien was het wel allemaal tactiek en speelt Nederland vrijdag de Brazilianen helemaal weg Ik ga in ieder geval geen geld op die wedstrijd inzetten :p |
|
Als Brazilië van Nederland verliest krijgt iedereen die mij een mail stuurt een gratis cd op Occultfest signature |
|
Een lege cd? Allemaal een andere cd? Voor morgen heb ik maar wat geld op Paraguay en Portugal gezet, om het even spannend te houden. Allebei 2-0 of 3-1 en ik ben blij. |
|
Hypnos heeft mail. |
|
quote: nou, nou, zoveel hebben die kanaries ook niet laten zien. Nederland overigens ook niet, geven toch iets teveel weg en creëeren te weinig. |
|
leeg of niet, maakt niet uit nou, echt, ik ben benieuwd signature |
|
signature |
|
"David Blaine is said to be gutted because his record of doing fuck all in a box for 42 days has been broken by Wayne Rooney." Dat, en de BBC laat geen wedstrijd van het WK meer zien. In plaats daarvan wordt de film "Out of Africa" nog een keer herhaald. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 28-06-2010 23:50] Bruce Banner |
|
quote: Die agressieve mongool mag hier best een schorsing voor krijgen vind ik. |
|
quote: Inderdaad. Die mag een flinke tijd geen feestende spelers meer filmen. Bruce Banner |
|
quote:Onzin. Is toch ook belachelijk als je niet meer normaal kan bewegen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |