|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
NEE. Niet ondermaats. Er zijn gewoon geen dwerg staten meer. |
|
quote: Doen ze wel vaker in de zomerstop... |
|
come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote:Euhm. |
|
quote: Haha, voetbal is oorlog en de uiting voor rivaliteit tussen buurlanden (of ijshockey als je in Finland of Zweden woont). Ik heb me prima vermaakt! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Hoe Vidic dit bedacht is me een raadsel trouwens. Net als dat dat geen rood was. |
|
Ik had 'm goed in de poule, winst voor Servië. Ook Frankrijk - Mexico had ik goed. r3sp3ctczdze pour moi pwn [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 18-06-2010 15:45] |
|
Mooi doelpunt. |
|
Wel waardering voor dat spel van de VS trouwens, geweldig voetbal is het allemaal niet maar ze knokken wel vanaf minuut een tot het eindsignaal. Kunnen veel andere landen nog wat van leren. |
|
quote: Ja, da's typisch USA; Duitsland in het kwadraat... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Kut moffen én Amerikanen, weer geen scores in de poule, |
|
Wat een collectieve wanprestatie van Engeland tot nu toe, niet te geloven zeg! Mist elke vorm van overtuiging, dit gepruts, ontluisterend... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
(Z)W(A)K Zuid-Afrika en WK signature |
|
quote: +1: ik dacht dat die gasten vooraf één van de favorieten waren, nou, da's niet te zien! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Gelukkig moest ik tot aan de tweede helft werken, een volle wedstrijd had er waarschijnlijk voor gezorgd dat ik onvruchtbaar was geworden. Against God and Government |
|
Die duif was wel weer een hoogtepunt van de wedstrijd |
|
WTF net samenvatting van Duitsland-Servië gezien wat deed Vidic daar? Jovanovic signature |
|
Wat was Engeland slecht zeg |
|
quote: Jova blijft een leuke kerel Faustian Spirit of the Earth |
|
Wie kent em nog? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Hij lijkt op Herb Melnick van Two and a half men Against God and Government |
|
Ik had gisteren afgesproken met een paar mensen uit liverpool die ook in londen waren om de match te kijken. Nu was ik eerder en had ik nietsvermoedend een gezellig panini restaurantje uitgekozen want we moesten allemaal nog eten, naar de pub gaan kon nadien nog. Toen de match begon hadden we al spijt want we waren de enigen die voor england aan het juichen waren, de rest van de tent zat afgeladen vol met pro-algeria, zelfs de baas... Ik was blij dat het 0-0 was, want hun gingen al uit hun dak en op tafel slaan als de bal richting vijandelijk doel ging. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Hmm, klinkt niet echt gezellig nee Net ook maar es wat oranje zooi opgehangen. En m'n Jup Holland Jup shirt aangetrokken spelfout weggehaald... |
|
|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |