![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En 200 puntjes erbij, stijg ik misschien een beetje. ![]() ![]() |
|
Ik had 'm ook goed volgens mij, zo even opzoeken. ![]() |
|
Ik hoop dat Nederland er zo snel mogelijk uit geknikkerd wordt. Niks als ellende met die debiele Oranjeklanten hier in de straat vannacht. Allemaal klootjesvolk wat lastig wordt omdat ze niet gewend zijn om vanaf half twee aan het bier te zitten. En dan die outfits, je schaamt je gewoon plaatsvervangend. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
O. Wil je muilperen? ![]() |
|
Zijn Portugal en de Ivoorkust gefuseerd? Beide zo sportief... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Leuke wedstrijd, mooie 2e helft en vooral een opmerkelijke slotfase ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Vond je? Ik vond het een nare wedstrijd, slechte scheidsrechter, vervelende zeurende brazilianen en schoppende ivorianen. Dan was Kameroen - Denemarken een stuk leuker gisteren. ![]() |
|
quote:Dat zeker. ![]() |
|
quote: Ja! Laten ze maar meteen alle (volks)feesten verbieden! Bah, mensen op straat die plezier hebben, ik moet er niet aan denken... ![]() Gewoon lekker chagrijnig achter het raam zitten en boos kijken naar andere mensen, dat is de shit! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 21-06-2010 0:21] ![]() |
|
quote: Hehe, altijd weer zo'n reply op mensen die zich ergeren aan overdreven volksfeesten als carnaval of voetbal onzin. Good busy. ![]() Boeiender ![]() |
|
Daarom post men toch ook zo'n dingen? Zodat ze, na een hele dag chagrijnig zitten mokken over mensen die buiten bier drinken en plezier hebben, zich toch nog even kunnen vermaken door een provocerende post in een voetbal topic vol met voetbal liefhebbers te posten, en dan hopen dat mensen zich eraan gaan ergeren? [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 21-06-2010 9:58] ![]() |
|
quote: Nou, dat hoeft niet persé. Men kan ook zoiets posten omdat men dagelijks overlast ondergaat door mensen die elk excuus aangrijpen om knalzat te worden.... En omdat oranje een foeilelijke kleur is natuurlijk. Boeiender ![]() |
|
Laten we anders nog een paar keer heen en weer posten. 1: "Voetbal is triest en voetbalfans helemaal" 2: "Chagrijn, ga maar weer tegen je begonia's praten joh" 1: "Hahahaha voetballiefhebber op z'n pik getrapt hahahaha" Zullen we dat nog een paar keer doen? Ik houd ervan en het dient het algemeen nut. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
2 "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
1 Boeiender ![]() |
|
2 ![]() |
|
1 Boeiender ![]() |
|
2 come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
Fan van Noord-Korea trouwens, ze spelen beter dan Portugal. ![]() come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
Kan Kim Jong-il niet voor een vroegtijdige dood van Ronaldo zorgen? Dat iemand met zoveel talent zo'n teringkutkarakter heeft verbaast me echt enorm.. Messi en Kaká +1, Ronaldo -1000. ![]() |
|
Stand? ![]() |
|
1-0 Portugal helaas. ![]() |
|
Helaas idd, heb 2-0 voorspeld ![]() |
|
Dan zit je fout, inmiddels al 3-0. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |