|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Japan 1-0 voor tegen Kameroen |
|
quote: Nou, trap dan die lui die jou een gehoorbeschadiging aantoeteren maar in elkaar. De wedstrijd Kameroen-Japan is tot nu toe hoopvol voor Nederland, dat Nederland maar ver moge komen The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Nee. quote: Moedig me vooral niet aan. |
|
quote: Wijze woorden! |
|
quote: (SN) Hoe sommige problemen andere problemen oplossen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: + 3 punten, dit is waar Nederland normaal op verloor, kutvoetbal spelen en verliezen. Nu speelt men kutvoetbal en wint men, prima dus! @ Lammetje: De tijd zal het leren. Ik neem aan dat jij ook thuis blijft mokken mocht Nederland kampioen worden? Of doe je dan gezellig mee net als de rest alsof er niks aan de hand is en blaas jij het hardste van iedereen op die toeter? |
|
@ Greycloak: Goede zaak! quote: Ik ben sowieso niet iemand die op de toeter blaast, terwijl ik best een ruimdenkend persoon ben. Als we kampioen worden is dat heel leuk voor de liefhebbers, maar val mij er vooral niet mee lastig. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 14-06-2010 17:35] |
|
quote: Bluftoeter The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
|
|
quote: Ik wil het niet overstemmen, ik wil gewoon de spelers, bal, scheidsrechter, het gezang, geschreeuw en gejoel kunnen horen Nou ja, tijdens de wedstrijd is het nog wel te lijden, 't is vooral daarbuiten dat het vervelend wordt. quote: Hehe, scherp Maar ja, met wespen wordt ook aangeraden om het water in te springen, weet niet hoe gunstig dat is voor het voetbal quote: Ja, boehoe, ik ga niet in het kader van "Toleranz über alles" onmeunig irritant gedrag aan me voorbij laten gaan Echt dikke prima dat er gefeest wordt en wat dan ook, hoort er inderdaad bij; paar jaar geleden met de Turkse successen vond ik het getoeter en gefeest ook prachtig. Maar hoe die vulvazela's te onpas en te onpas worden ingezet, neen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dus, wat ga je eraan doen? Mooi dat Japan voorstaat trouwens. Had ik niet gedacht! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: hehehe Ik ben er gelukkig en public nog niet echt mee lastiggevallen, maar de eerste die me daadwerkelijk pijn in m'n oren geeft mag mooi weer op zoek naar een nieuwe toeter / ducttape. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Nederland moet ook weer niet te makkelijk door de poule komen. Spelen ze de laatste poulewedstrijd weer met het b-elftal en vliegen ze daarna er weer uit net als in 2008. |
|
quote: Waarom verspil je dan zoveel tijd in dit topic als het je allemaal niks uitmaakt en je alleen maar mensen irriteert met je cynisch commentaar? Oh wacht, daarvoor doe je het natuurlijk... |
|
quote: Ze een verontwaardigde brief sturen of doodmaken. Oh, en Japan gaat winnen, 2-0. quote: +1 Nog lang geen reden tot paniek ook. Commentator, de dwaas: "Misschien is het ook weleens goed dat Nederland niet meteen in de groepsfase de nr. 1 favoriet is." (oid). Uhm, 'ook weleens', wat de hel? Buiten 2 jaar geleden was dat misschien 22 jaar geleden op het EK nog zo? [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 14-06-2010 17:48] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Natuurlijk maakt het me allemaal wel uit, ik ben boos! Boos op de mensen die teveel geluid maken. Daarom doe ik nukkig, om de voetballiefhebbers dwars te zitten, als een soort van vergeldingsactie. |
|
quote: Haha, ik vroeg me al af of het wel goed met je ging, maar dit ziet er al beter uit. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Het mooie is ook dat de mensen die nu zeggen dat we moeten accepteren dat de voetballiefhebbers kloteherrie met toeters maken, dus de voetballiefhebbers, waarschijnlijk ook voor een groot deel de mensen (/PVV-stemmers) zijn die vinden dat die buitenlanders stil moeten blijven en zich niet mogen uiten zoals ze willen (niet op dit forum, maar in het algemeen ) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hehehe. quote: Ik durf te wedden dat driekwart van de geluidsoverlast hier wordt veroorzaakt door PVV-stemmers. Veel lawaai, maar weinig inhoud. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 14-06-2010 17:57] |
|
quote:Heb je daar cijfers van? [/jij zelf] |
|
|
|
quote: [/vrij naar bastianus] quote: hehehe quote: hehehe, flauw Trouwens, wie vindt die vuvuzela's eigenlijk überhaupt echt leuk? [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 14-06-2010 18:00] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: amai, wasme da hier signature |
|
quote: signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |