|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En toch zie ik Nederland niet als titelkandidaat, meer als een "reuzendoder". De voorronde moet echter goed te doen zijn! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Reuzendoder? Ze kunnen inpakken! |
|
Reuzendoder als in één van de echte favorieten naar huis sturen... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: promis? signature |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Het niveau van Duitsland mag er anders wel zijn vind ik |
|
quote: Snap ik, maar ik denk het niet. |
|
quote: Van mij mogen ze kutherrie verbieden. Echt té irritant. |
|
4-0 mooie match wel jammer van de lichte rode kaart |
|
Ik snap niet dat mensen nog steeds zo kritisch zijn over het Nederlands elftal. We hebben een geweldig team en we zijn stabiel. We hebben al bijna 2 jaar geen wedstrijd meer verloren en winnen nu ook slechte wedstrijden. Dit is een jaar dat het zeker zou kunnen gaan gebeuren. Spanje en Argentinie zijn dan wel weer ineens favoriet, terwijl vooral die laatste in de kwalificatie niks heeft laten zien. Raar volkje, die voetbalkenners... |
|
WTF?? Mensen die kritisch zijn? Vandaar al die oranjeonzin meuk overal. Boeiender |
|
quote:Niks "we", "zij"! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Duitsland, sympathiek elftal altijd en met leuk voetbal. |
|
quote: euh..... |
|
quote:Vond jij het niks dan? Ik heb wel zitten genieten eigenlijk. |
|
Ik heb zo'n vermoeden dat er een causaal verband is tussen de fors toegenomen aandacht voor het Oranje-elftal en de klinkende stemmenzege van Geert. Verdwazing is het! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Eén collega van me woont net over de grens bij Enschede (Duitse vrouw getrouwd), alleen al daarom mogen ze niet winnen! Je moeder. |
|
HAHAHAHAHAHAHA Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: oja, het was alleraardigst, niets mis mee. Ze hebben nu wel wel een sympathiek elftal met importduisters en omdat Ballack niet mee doet. Het was meer het woordje 'altijd' denk ik.. |
|
quote: Toegenomen? Is toch altijd zo? Boeiender |
|
quote: Je moeder. |
|
quote:Nou. Ik heb toch het idee dat het voorbeschouwen al zowat een half jaar bezig is. En dat het allemaal nog prominenter op alle zenders en in kranten enzo aan bod komt. Andere jaren kon ik het nog enigzins ontlopen, nu word ik overal met die oranje-gekte lastig gevallen. Zelfs de kinderen op school (vier jaar) gaan NL-DK kijken! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Eindelijk eens een echt boeiende wedstrijd, met dank aan de Duitsers. Prima voetbal Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Hmm, volgens mij is het al jaren dit circus. Misschien dat er nu meer bedrijven op inspelen, geen idee. Ben blij dat ik er weinig mee in confrontatie kom. Boeiender |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |