|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Zeker geen oranjefan, laat staan voetbalfan. Vind het zo raar dat in ene keer mensen "voor oranje" zijn. Nationalistische gevoelens zijn mij vreemd, sorry. Hier gelukkig geen vlaggetjes in de straat, maar ik wordt al kriegelig van de supermarkten waar ze vragen of je ook een of ander kutbeestje spaart. Godskolere wat moet ik met zo'n kutding dat in een kinderarbeidland in elkaar is gebouwd? Krijg de tering met je kutvoetbal... Enzo... Boeiender |
|
quote: Zoveel kenners, zoveel analyses he. De feiten liegen er niet om voor het Nederlands elftal. Volgens mij hebben we (WE ja) onder van Marwijk alleen maar tegen Australië verloren. Onbegrijpelijk eigenlijk, als je die pot van vanavond zag. Verder alles in de kwalificatie gewonnen en slechts 2 tegengoals. Niet de zwaarste poule, maar toch, als je naar Algerije - Slovenië of zo keek, passen Schotland en Noorwegen er toch ook best tussen. Dat Spanje favoriet is snap ik wel, die sla ik nog net wat hoger aan dan Nederland. Torres én Villa en daarachter Xavi, niet te geloven man. Al hebben wij dan weer Van Persie én (hopelijk) Robben, met daarachter Sneijder, jeetje mina. Mooi toch. Maar die Duitsers, dat zag er goed uit. Leuk team dit keer, leuk voetbal. En echt goed. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ohja, en die 1,5 miljoen bondscoaches... ga deaud.... Boeiender |
|
Lekker feestje hier. Wel veel toeterende bloedmongolen, maar dat hoort er blijkbaar bij? Voor de rest enorm genoten. Ben vandaag ergens tussen Ghana-Servie en Duitsland-Australie mijn sleutels kwijtgeraakt. Kut! Bruce Banner |
|
Na die grap met die spits als keeper is het nu ook weer lachem met Noord-Korea. quote: come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
:') Wat ontzettend slecht. |
|
quote:zuurpruim. Mooi de beamer al aangesloten hier op het werk, mooi feessie straks! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Toch snap ik dat hele Noord-Korea in sportverband niet. Niemand mag het land in of uit, maar als het om sport gaat willen ze wel meedoen. |
|
@ spleetogen ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Misschien zijn die sporters ook wel vermomde Chinezen. |
|
Lijkt me op zich geen slecht idee, Chinees zijnde, gezien de kans dat je de beste bent van 1,6 miljard landgenoten vrij klein is. |
|
De eerste hooligans, maar dan anders. quote: |
|
quote:Toch, als je ze aan een touwtje bindt en er in de buurt van een kat mee rond gaat zwaaien is zo'n beest best vermakelijk. |
|
quote: Gastarbeiders, ja? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
http://retecool.com/post/onze-man-in-zuid-afrika-de-tussenstand En ondertussen rooft men er lustig op los in Zuid Afrika. Best lucratief, zo'n WK. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ik hoor de toeters al. Het lijkt Afrika wel. |
|
Daar gaan we! |
|
lol, daarnet gaven ze in het nieuws op studio brussel een definitie van 'oranjegekte' |
|
quote:Nou? |
|
quote: zo goed heb ik nu ook niet geluisterd hoor. binnen goeie 10 min is t opnieuw nieuws. misschien ook eens luisteren? |
|
Leuk, iedereen luistert met zijn deur open, kan ik mooi mee genieten van alle oeh's en ah's. De katten vinden het ook erg interessant. |
|
quote:Voetbal aan het kijken nu. Wel op de Belg. Studio Brussel zit hier niet op de radio. |
|
quote: ZM'en én voetbal kijken? jij kan multitasken en je bent geen vrouw! |
|
quote:2 dingen tegelijk lukt nog wel. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |