|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik denk dat het inderdaad wel meevalt, *behalve* met voetbal. Toen we op het WK 2002 er niet bij waren, werd nota bene speciaal "www.ihrseidnichtdabei.de" opgezet. En een liedje bv: Ohne Holland fahr'n wir zur WM, der neue party-Kracher von Helmut Aus Mallorca und die Jojo's! Joeptjoep: Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Voor de fransen is het ook zo hoor Ik heb gisteren andere tijden sport gezien en sinds het WK 82 zijn de haantjes ook geen fan meer van die mannschaft. Heel europa heeft wat tegen die lui Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Een ferme tegenvaller voor Ivoorkust; sterspeler Drogba breekt zijn elleboog. Niet dat ik ze als favoriet had staan, maar Drogba lijkt me voor de gemiddelde voetbalfan toch zonde als zo'n speler niet meedoet... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Precies, Drogba misstaat niet in de Harde Bazen-topic. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Exit Ivoorkust signature |
|
En geen Rio Ferdinand op het WK. |
|
Exit... bwa... signature |
|
quote: Nederland is wel Hassgegner nummer eins, wat voetbal betreft. Zie ook het nummer uit 2002 wat M. al postte. Het is (gedeeltelijk) wel met een forse korrel zout te nemen, en als gezonde rivaliteit met hier en daar een vieze knipoog. Vooral het thema '74 is hier tamelijk populair, wanneer het om Duitsland-Nederland gaat. Bruce Banner |
|
Ach, allemaal vals sentiment. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
ik weet niet of het kan, maar ik gok op een halve finales met Brazilië, Duitsland, Italië en Spanje verliezende kwartfinalisten Portugal, Argentinië, Nederland en ... pakweg Kroatië of TsjechiË [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 04-06-2010 20:59] signature |
|
Heb mijn poule al aangepast, Ivoorkust niet meer door ten koste van Portugal. Zonder Drogba gaan ze het niet redden. Rio Ferdinand lig ik niet zo wakker van, die kwakkelde toch al het hele seizoen met blessures. Gerrard vind ik sowieso een betere captain. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
wie zijn de engelse verdedigers? signature |
|
De defenders. |
|
Eindelijk een opmerking die ik snap. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
ow.. signature |
|
lal. Bruce Banner |
|
ziet er nogal een "mandekker" uit signature |
|
Hij speelt graag tussen de benen. |
|
Aan het gevoel voor humor te zien wonen jullie niet ver van mij vandaan. Bruce Banner |
|
Ik begin al goed in de stemming te komen!! Ik hoop ook op veel van dit soort taferelen, met landen als Noord-Korea moet dat lukken: Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
heeft er niemand dat filmpje van de Canadese Muur? signature |
|
quote:Ze hadden op een van de duitse zenders eens een programma met de 50 leukste voetballiedjes en dat nummer stond in de top 10. Een zingende Frans Beckenbauer was ook mooi om te zien. Heeft Die Mannschaft dit jaar ook weer een liedje opgenomen of is dat geen traditie meer? |
|
Oliver Pocher (comedian, denkt dat ie leuk is...) maakt elke keer wel weer wat. Dat, en de tig schlager-artiesten (denken dat ze leuk zijn...) hebben ook altijd wel weer wat. Kutherrie! Bruce Banner |
|
Ik denk dat wij stiekem toch wel veel kans maken. Nu ook alweer 4-1. Ook al zijn het niet de sterkste tegenstanders, Italie verliest ook van Mexico en Frankrijk van China. Ik hoop dat we, indien mogelijk tegen Engeland, Brazilie, Spanje en Duitsland spelen. Als je die potten wint dan ben je terecht wereldkampioen. Oja, en Tsjechië gaat niet naar het WK @ een paar posts hierboven. Kroatie ook niet dacht ik. En terwijl ik type wordt het al 5-1, tering.... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |