|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
zzzzaaaaaiiiiii |
|
brrrrrrrrrrrrrrrzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz signature |
|
Die vlaamse presentator aan de slappe lach omdat die kaaskop naar de plee moest Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
w0000000000000000000t Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Magistraal Achteruitvoetbal - Wij verdedigen met 10 man 1 -0 "I've never felt sorry for anything that I've done, other than hurting my family..." |
|
Niet best, maar mede dankzij wederom een sterk verdedigende tegenstander. Ach, in ieder geval 6 punten na 2 wedstrijden, 3 punten meer dan bijvoorbeeld de Duitsers... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: En ook (nu al per definitie) 3 meer dan de Spanjaarden. Gaat best zo. Verder een kutwedstrijd ja. |
|
net zoals ze bij de F1 zouden moeten doen voor aanvang van de wedstrijd; baan, en dit geval veld natspuiten! De bal loopt voor geen meter, geeft niet mee t.o.v. het gras. Vond de spelers ook vermoeid overkomen, vooral Van Der Vaart en Kuijt.... |
|
Prachtig, dikke prima. Verdediging geeft geen krimp, Mark van Bommel & Nigel de Jong wederom erg goed. 1-0, drie punten, klaar. Van mij mogen alle wedstrijden van Oranje zo zijn . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Net toch ook maar even bij ons in de bar voetbal gekeken.. met 50 man is dat toch best gezellig |
|
Die Tulio was echt overal zeg, vliegende speler zoefzoef! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Ik ben fan. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: T zal je dan ook niks verbazen dat t geen jap van origine is:p. "I've never felt sorry for anything that I've done, other than hurting my family..." |
|
wat is dat met die schurftige doelmannen??? signature |
|
Ja, gewonnen, wel prima. Maar het voetballen begon pas een klein beetje opgang te komen in de helft. Punten binnen, daar gaat het nu om blijkbaar. |
|
Pff, hoe fluit je een wedstrijd dood.. |
|
Vermakelijke wedstrijd tot nu toe Kameroen - Denemarken... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
En door! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik hoopte op winst voor Kameroen stiekem. Maar wel fijn dan NL door is. |
|
Kut arena. Laatste keer dat ik daar een wedstrijd van NL-elftal gezien heb. Meer dan 21 euro voor 5 biertjes, doe even normaal. Ze hebben de naam al die neuzen en ze maken het wederom weer waar. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 19-06-2010 23:29] |
|
Is de Amsterdam Arena ook van Mojo? Ben ik de enige die zich stoort aan de regie? Er wordt teveel ingezoomt bij herhalingen en ze laten herhalingen zien als de bal al weer in het spel is. |
|
quote: Haha, maarre, dat weet je vooraf eigenlijk toch ook wel? Niks boven een TV en een kratje pils |
|
Ergste is nog dat die kaarten ook 20 euro waren, nu kon ik gratis mee. Maar tering hoe laat je je neus groeien. |
|
Was ongetwijfeld nog evenementenbier ook, hehe. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |