|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hoezo? Van de Italianen is toch wereldwijd bekend dat ze de wedstrijd zo dood mogelijk proberen te spelen en via een sluwigheidje toch te winst te pakken (al is dat laatste ietwat mislukt hehe)? headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
enige goeie wedstrijd die ik tot nu toe gezien heb is Duitsland. |
|
quote: Mee eens. Voor de rest zijn het nou niet echt boeiende wedstrijden nog met als grootste draak nog wel Japan - Kameroen. Ik viel serieus in slaap. |
|
Ongelooflijk zeg Ik had 2-0 voorspeld voor Slowakije She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Hoeveel is het geworden dan? |
|
Ik verwachtte stiekem dat Paraguay en Slowakije door zouden gaan. Zal wel niet, al was het niveau van Italie ook niet zo hoog. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: 1-1, Nieuw Zeeland scoorde in de 92e minuut de gelijkmaker. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ik sluit me bij Pele aan, ik kan die rotharses van Maradona ook niet zien of luchten, laat staan dat gedrag aan de zijlijn. Against God and Government |
|
Cristiano Ronaldo Wel een toffe pot tot nu toe, Ivoorkust - Portugal. [Dit bericht is gewijzigd door Panzerke op 15-06-2010 16:26] come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Mooi, flinke harde tackels FTW1!!1 Leuke 1e 20 minuten bij Ivoorkust - Portugal! [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 15-06-2010 16:24] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: +1, ik gruwel zo van die kerel... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Anders ik wil, die mogen ze van mij doormidden trappen Against God and Government |
|
Als ie zo door blijft zeuren wordt 't denk ik snel een 2e gele Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Gebroken kuitbeen volstaat.... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Mooie slotfase, ik had het Ivoor Kust van harte gegund, ze waren naar mijn mening ook het team dat de winst had verdient. Against God and Government |
|
Duidelijk, ja. Jammer dat ze die drie punten niet gepakt hebben, ik vermoed dat nu Brazilië en Portugal doorgaan. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Góh...een gelijkspel. |
|
Wederom: Faustian Spirit of the Earth |
|
+313244554 signature |
|
quote: Ja, maar wel een mooie met twee goede en aan elkaar gewaagde teams, alleen die Ronaldo heeft Duits bloed (Schwalbes)... Ik vond Ivoorkust net iets attractiever spelen. Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
True, maar de balans blijft als er geen doelpunt valt. Maar ja, eerste wedstrijden hé? |
|
Zo maar eens kijken hoe Noord-Korea Brazilië oprolt (ik heb even Kim Jong-Il en de onafhankelijke Koreaanse nieuwsdienst gepeild ) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Nee, het word 4-1 voor Brazilië |
|
quote: Haha, precies; ben benieuwd. Uh, MH dus [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 15-06-2010 20:29] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |