|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
+1 signature |
|
quote: Kom nou, vanmiddag wordt mijn jaar gemaakt of gebroken, ik zweer het je. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
"Volgens mij heb jij best een kut leven." [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 02-07-2010 10:56] |
|
quote: quote: http://nl.wikipedia.org/wiki/Projectie_(psychologie) Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
|
|
quote: Je lijkt m'n vriendin wel, met het is maar een spelletje Against God and Government |
|
Het is veeeel meer dan een spelletje Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Haha, de diploma-uitreiking van mijn broertje valt volgens mij onder de wedstrijd. :') |
|
Nou heren, ik wens jullie allen veel succes, ik ga naar de kroeg, hopen op een goede afloop. Saluut [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 02-07-2010 12:27] Against God and Government |
|
Nerveus +1. |
|
En, wat verwachten we? Ik denk dat ondanks dat Nederland niet slecht speelt ze toch 2-0 verliezen van het gewoon sterkere Brasil. |
|
Gisteren toen ik vlak voor het slapen nog even Studio voetbal keek en Jack het had over dat morgen geschiedenis geschreven kan worden, toen ging ik wel effe met een zenuwachtig gevoel naar bed. Nu gaat het wel meer, maar zodra ik straks de gebruikelijke wandeling maak van huis naar de kroeg en ik zie al dat oranje om me heen begint het wel weer te kriebelen denk ik. |
|
Jan aan de voetbal, het kan dus! Ik denk dat Oranje heel goed bij kan blijven en dat we na een gelijkspel er in de 2de verlenging met de buit vandoor gaan. En dan is v. Marwijk de held van Nederland, let maar op Oja, en Affelay die de winnende maakt natuurlijk ook Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik moet eerlijk bekennen dat ik geld op winst voor Brazilië heb ingezet, maar dat is meer om de pijn te verzachten mochten ze het niet halen Ik zou het bij deze wedstrijd echt niet weten. Ik ben van beide teams niet heel erg onder de indruk maar beide zijn nog niet echt op de proef gesteld. Echter zie ik dit Nederland niet zo snel verliezen, terwijl ik dat bv. aan het begin van Brazilië - Chili wel zag gebeuren dat Brazilië verloor door de slappe start. Toch denk ik dat vandaag een aantal puzzelstukjes op hun plaats vallen en Nederland met 2-1 wint. |
|
Met Affelay de winnende in de 2de verlenging idd Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Vind de nationale competitie niks, maar zoiets als dit wel leuk |
|
Ik heb zo het idee dat de winnaar van vandaag ook de winnaar van het WK gaat worden. DUS ORANJE BLOED ZWEET EN TRANEN. OP DIE ENKELS!!!! :') |
|
quote:+1. Heb tot nu toe geen enkele spanning gekend bij de wedstrijden van Oranje, maar nu begint het toch wel ernstig te kriebelen! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Puur op voorgaande wedstrijden hou ik het bij de 30/70-kansverdeling in het voordeel van Brazilië (van Mark gestolen ). Maar ik ga er eigenlijk vanuit dat Nederland de strategie heeft gekozen om dit WK altijd met de rem erop te spelen en net genoeg te geven om het te halen. Op basis daarvan en de niet geringe kwaliteit van spelers (van beide kanten overigens) hou ik het op 50/50 Dus, ik vind gewoon dat we/ze gaan winnen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Gewaagd, maar ik denk dat dit een 2e Nederland Italie (2008) wordt |
|
Die halve finale tegen Brazilië toen, eruit na penalty's. Ik ben er een week ziek van geweest toen dus geen herhaling vandaag aub. |
|
quote:+1 de Tour begint morgen, daar heb ik echt zin in Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |