![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() hm over een poosje maar weer es bij jullie eten dan ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Graag gedaan en succes met de kweek! ![]() @Whiterider: ja, uurtje of 5 op een graadje of 70. Over een paar weekjes maak ik weer wat, vraag ik dan je adres wel effe, stuur ik wel een zakje op... [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 07-09-2009 3:21] spelfout weggehaald... ![]() |
|
hehe dit is echt een meesterlijke hobby Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Kan ik trouwens de zaadjes van een paprika planten? Werkt dat ook? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Ja hoor, geen enkel probleem. Maar paprika's buiten kweken wil erg slecht, in een kasje gaat dat stukken beter. spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Ah 70 graden ja. Zat in ieder geval in de buurt. ![]() Gaaf man, super! Ben heel benieuwd! ![]() |
|
quote: En dit jaar zal het niet echt meer lukken, zelfs binnen in huis is het moeilijk, ze willen erg warm en erg veel licht. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
ik ga vandaag m'n 1e chiliflakes maken, heb nu pepertjes zat, verder nog opzoeken wanneer ik 't beste de zaadjes van Varanus kan gaan zaaien en kweken ![]() ![]() |
|
de chili's zitten nu in de oven, nu nog een uurtje of 5 wachten en dan ... ![]() ![]() |
|
chiliflakes zijn uiteindelijk goed gelukt, al duurde het wel iets langer dan verwacht eer ze goed droog waren, had de schaal veel te vol gemaakt met div.pepers ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Psst, ga zo wat maken, doe me je adres effe ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Hell, wat een geur hier in huis ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
maak je ook je eigen pepperspray? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Nee, daar begin ik maar niet aan ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Zo, de neus doet behoorlijk pijn en de handen branden behoorlijk, maar ik heb weer twee volle potjes pepperflakes voor eigen gebruik en een aantal gripsealzakjes voor de weggeef! ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Pepper chips, daar al eens aan gedacht? ![]() |
|
quote: Ja, wel aan gedacht maar nog nooit geprobeerd. Zijn überscherpe habanerochips te krijgen. Wellicht dat ik eens een poging ga doen ja. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
spelfout weggehaald... ![]() |
|
Pssssst Whiterider, je adres.... ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
En gemaild, supertof man!! ![]() |
|
quote: ja peperolie wil ik ook nog maken binnenkort maar vanavond ga ik aan de slag met eigengemaakte sambal volgens recept van m'n vader ( die is half- indisch )en 't wordt een groene sambal die nét zo lekker is als een rode sambal, heb hem al 2x van m'n vader gehad en die is om te smullen, hopelijk lukt ie mij ook goed ![]() ![]() |
|
quote: ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Envelopje ingepakt kerel ![]() Net weer verse zaden binnengekregen: - 7-Pod - Habanero Big Sun - Naga Morich - Aribibi Gusano - Bhut Jolokia - Naga Dorset Allen loeihete Chinense soorten, de Bhut en de 7-pod zijn zelfs de heetsten ter wereld. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |