|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
spelfout weggehaald... |
|
quote: Oeh, heb je mijn adres nog Gurbe? Boeiender |
|
quote: Ik had je gemaild, niks binnen? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hehe, Gurbe heeft meel. Boeiender |
|
Ik heb je vanochtend ook al gemailed. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Ah, ik sta genoteerd! Ben benieuwd! Boeiender |
|
De chilizaadjes die ik van Varanus heb gaan tot nu toe goed ondanks dat ze gewoon op de vensterbank staan zonder extra (led)licht en extra warmte, ze hebben tot nu toe bijna elke middag zon gehad en af en toe een beetje water en de laatste paar avonden wel een beetje verwarming, de meeste zijn goed gekiemd en hopelijk groeien ze uit tot echte chiliplanten, een paar soorten ( bolivian rainbow/bulgarian carrot en de czechoslovakian black ) gaan helaas wat minder maar ik houd vol en heb geduld, de rest ( bird pepper/jalapeno/holy mole en mme jeanette ) gaan wel goed. Verder is m'n 1e sambal en m'n 1 pot chiliflakes al een succes |
|
quote: Nee, van jou nog niets ontvangen.. Probeer es overnieuw... Ondanks al een flink aantal aanmeldingen, heb ik nog steeds een aantal zakjes die een proefpersoon zoeken, schroom niet om te mailen mensen! spelfout weggehaald... |
|
Mijn mail wel binnen gehad eigenlijk? Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Ja hoor spelfout weggehaald... |
|
Ah mooi. Hotmail is af en toe namelijk zo onbetrouwbaar als de pest, hehe Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Niet als het om chilipepers gaat. |
|
quote: Ah, iets verkeerd gegaan met je meeladres, dus bij deze opnieuw meel. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: scherp |
|
Eerste lading gaat vanmiddag op de post! Het is erg hard gegaan, maar er is nog een beperkt aantal zakjes over. Dus.... spelfout weggehaald... |
|
quote: Huhuh... huh... huhuh. Boeiender |
|
Zijn flakes zei je? Op zich wil ik wel proberen .. weet je mijn adres nog? |
|
quote: Nee, stuur maar effe op. spelfout weggehaald... |
|
quote: Zit op me werk en kan nie mailen van hier, mijn adres staat gelukkig al op ZM: ZwareMetalen.com t.a.v. Jan Hendriksen Binnenes 10 9407 CT Assen Nederland |
|
spelfout weggehaald... |
|
krijg gelijk honger Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Gave naam! |
|
Against God and Government |
|
Nog liefhebbers? spelfout weggehaald... |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |