|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Staat ook al op het bijgevoegde briefje, maar vooruit - Scotch Bonnet - Lemon Drop - Naga Jolokia Purple - Aussie Black - Habanero Long Chocolate En er zit nog een zakje van de vorige lichting bij, daar zitten wat mildere soorten in, maar wat precies weet ik zo niet meer... spelfout weggehaald... |
|
Lees net dat die Naga Jolokia Purple in het Guinness Book of Records staat als heetste peper ter wereld. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 23-09-2009 14:26] |
|
quote: Vooral die laatste klinkt als muziek in de oren. |
|
quote: Nee, dat is een foutje, moet de Bhut Jolokia zijn spelfout weggehaald... |
|
O, toch leuk. |
|
spelfout weggehaald... |
|
Cool ja! |
|
Hedhe, als je die allemaal wilt kweken moet je nogal wat ruimte hebben spelfout weggehaald... |
|
Heb ze binnen! Net even een klein beetje van dat nieuwe spul over m'n vlees gestrooid. Superlekker maar súperheet, ik denk niet dat ik ooit zoiets heets op heb. :') Superbedankt nogmaals, echt goed spul! En eh, als je echt een handeltje begint; je weet me te vinden. Ik ben sowieso geïnteresseerd in die gedroogde zooi, maar ook zeker in hele pepers! |
|
Mooi dat het pitig genoeg is Ik heb een piepklein plannetje om volgend seizoen m'n pepperflakes in potjes te stoppen met een labeltje en in bescheiden (lees: erg kleine..) hoeveelheid op de "markt" te brengen. Is in ieder geval 1 restaurant hier waar interesse is. Gewoon voor de leukigheid zeg maar Ennuh Whiterider, ik zal je wel es een paar habanero's toesturen spelfout weggehaald... |
|
Alléén als je me deze keer wel je rekeningnummer wil geven. |
|
quote: Leuk, onder welke naam? |
|
@Whiterider: oké @Lionheart: Grouster Bite... Nee hoor, geen idee nog. Maar ik heb nog tijd om daar over na te denken spelfout weggehaald... |
|
Vandaag weer 10 habanerosoorten erbij op de kop getikt. spelfout weggehaald... |
|
quote: laat het eff weten dan, ik wil ook zo'n potje pepperflakes! Mjam! |
|
Is goed spelfout weggehaald... |
|
Dit staat voor volgend jaar in de planning. Zullen misschien nog een paar soorten bijkomen. Kortom, de hele tuin komt tot de strot toe vol en een deel van de volkstuin wordt voor pepers gereserveerd. Habanero Peach Yellow Fatali Habanero White Bullit Scarlet Lantern Habanero Mustard Aribibi Gusano Peito de Moca Habanero Caribbean Red CGN 22093 Madame Jeanette Orange Madame Jeanette Red Dorset Naga Orange Habanero Habanero Big Sun Martinique Scotch Bonnet Datil En de absolute knallers: 7-Pod Bhut Jolokia Wordt een mooi kweekseizoen [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 08-10-2009 15:20] spelfout weggehaald... |
|
Voor een idee van de scherpte: een Jalapeno scoort op de scoville schaal ongeveer 2,500 tot 5000 units, een beetje Habanero begint bij 100.000 tot 855.000 ongeveer. [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 08-10-2009 15:21] spelfout weggehaald... |
|
Nou houd ik zelf best van een beetje pit in mijn eten, ik gooi graag ergens chilipepers doorheen, maar maken die units het niet gewoon oneetbaar? |
|
quote: Tja, een habanero vreet je idd niet zomaar op, maar zijn prima in pepperflakes te gebruiken of om sambal van te maken. spelfout weggehaald... |
|
Een Spaanse peper speel ik ook niet zo naar binnen. Wat ik bedoel is dat er vast mensen van meer pit houden dan ik, maar op een gegeven moment proef je je eten toch niet meer door de hitte van de peper? |
|
Sloop je dan niet gewoon je 'imuniteit' voor pittig voer dan zodat je het de volgende keer niet meer opmerkt? Je moeder. |
|
quote: Je went eraan, gewoon trainen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
als je met alles wat je naar binnen werkt ketchup op doet wen je er ook wel aan ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |