|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Komen trouwens al 18 plantjes op, van 4 verschillende soorten . spelfout weggehaald... |
|
quote: 2,000,000-5,300,000 Standard U.S. Grade pepper spray[6], FN 303 irritant ammunition Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Daar spuit ik dus iedere avond een halve bus van door mijn pasta. Zo hoef ik tenminste geen pepers schoon te maken en in stukjes te snijden. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Je kan beter wat verse Habanero´s kopen en zelf sambal maken, dan weet je zeker dat het heeeeeeet is. Genoeg recepten voor te vinden. spelfout weggehaald... |
|
Lijkt me inderdaad best een leuke bezigheid! Heb je een linkje naar een goed recept? |
|
Scoville, is dat niet van PiSson Break, signature |
|
quote: www.chilipepers.nl Int forum staan wel wat recepten. spelfout weggehaald... |
|
Al een stuk of 30 boven de grond nu spelfout weggehaald... |
|
quote: Men verwachtte gisteren dat er gelijk pepers naar buiten plopte. Niet van die alfa alfa soorgelijke stronkjes. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Geduld is een schone zaak kerel spelfout weggehaald... |
|
te heet voer is toch nergens goed voor?! Je proeft niets meer.. |
|
quote: Het is goed voor aambeien Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
|
|
quote: rather tegen aambeien.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
www.pepper-king.com Allerlei zaden, planten, bloedhete sauzen en aanverwante peperartikelen. Echt veel spul! spelfout weggehaald... |
|
spelfout weggehaald... |
|
quote: Ja, dat was wel prettiger geweest als het zo werkt; helaas pindakaas dus Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Al pakweg 40 beginnende peperplantjes boven de grond nu. En nog 20 paprikaplantjes voor vrouwlief. In het voorjaar een stukkie tuin overkappen met transparante golfplaat. En februari de rest van de zaden zaaien. En als alles een beetje naar wens verloopt staan er volgend jaar een kleine 200 peperplanten in de tuin. En op de plaats waar eerst de grote vijver zat, maken we een stukkie tuin van 4.00x1.20 waar nog tomatenplanten enzo in gaan komen. Maar eerst effe op de pepers concentreren. Als ze zo een beetje doorgroeien kan ik over een paar weken alles over gaan potten. spelfout weggehaald... |
|
quote: Volgens mij branden ze zo weg.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
|
|
Hehe, zoek op youtube maar eens op Naga Jolokia. Van die dwazen die de heetste peper ter wreld opeten. Een ervaring die ze niet snel zullen vergeten haha spelfout weggehaald... |
|
De 33-jarige Andrew Lee uit Edlington in Engeland heeft zijn overmoed met zijn leven bekocht. De vorkheftruckbestuurder daagde zijn vriend uit met een wedstrijdje chili eten. Een paar uur later stierf hij aan een hartaanval. Superheet Lee maakte met een zak zelfgekweekte rode chili's een superheet sausje en daagde Michael Chadbourne, de broer van zijn vriendin, uit om er een lepeltje van te proeven. Lee zelf liet zich niet kennen en at een heel bord leeg. Hij kreeg even later een hartaanval. Eigen kweek "Ze hielden een wedstrijdje om ter heetste chilisaus maken", zegt Claire, de zus van Chadbourne. "Andrew had in het verleden al Thaise gerechten gemaakt met chili, maar nooit zo pikant als deze saus. Mijn vader kweekte de chili's speciaal voor Andrew." Jeuk Lee klaagde over een jeuk, toen hij ging slapen. Zijn lief, Samantha Bailey, krabde hem in slaap. Toen ze wakker werd, vond ze Lee bewusteloos in bed. De hulpdiensten kwamen ter plaatse en verklaarden hem dood. (jv) signature |
|
quote: Een hartaanval als gevolg van chilipepers? Er moet toch ee ander verband zitten tussen pepers en een hartaanval? Hmm, je kan het iig niet ongemerkt toedienen. *nadenk* Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Apart verhaal, allicht was het gewoon een vetklep met een slecht hart en duwde het hete maaltje hem over de afgrond (zweten, verhoogde hartslag, etc.). Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |