|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Zo, effe uitbreiding gehad... Eerste Chillhuacle Negro pepertjes... Bloeiende Naga Jolokia Purple, die ook de eerste pepertjes aanmaakt.. Maxi Jala met bloemen en eerste pepertjes.. M'n grootste rode cayenne plant.. De eerste rijpe cayennepepers... Eerste rijpe Madam Jeanette.. Nog steeds de grootste, Holy Mole.. Bloeiende Jalapeno.. Aussie Black... spelfout weggehaald... |
|
Stop je die nou elke morgen in je kont Gurbe? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ja, moet je ook wat? spelfout weggehaald... |
|
Eerste oogst... En nog veel meer in aantocht, dit is een Naga Jolokia Purple met echt belachelijk veel pepertjes in ontwikkeling... Bloemetje van de Red Sella.. spelfout weggehaald... |
|
Graag ff een filmpje plaatsen dat je er stoer op 1 sta te kauwen.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Hoofdprijs een Pontiac? spelfout weggehaald... |
|
Neeeeeeeeeeejjjjjjj. Ik denk hoofdprijs een brandend gevoel aan je anusje. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Psssst, Varanus: Reactivated New Jersey thrash metallers WHIPLASH have joined forces with From Mild to Wild Hot Sauce Shop to produce and release the first-ever thrash metal hot sauce line. The band says, "This moderate hot sauce should appeal to anyone with taste buds. It's been a favorite of ours for a long time and we're thrilled to be providing it under this label. Get 'em while they're hot!" The full release is expected sometime next month as a "three-sauce gift pack" featuring "Power and Pain", "Last Nail In The Coffin" and "Swallow The Slaughter". For more information, go to http://officialwhiplashmerchandise.bigcartel.com/ Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hehe, geinig. Afgelopen weekend van m'n maat nog een fles Oekraiense chilivodka gehad, binnenkort effe proberen. Nu de eerste oogst aan het drogen in de oven om zo de eerste pot pepperflakes te vullen spelfout weggehaald... |
|
Die kassen zijn trouwens verre van ideaal want de lichtonderschepping is mss wel >75% en het lijkt mij dat pepers geen schaduwplanten zijn... Gewoon stevig doorzichtig plastic zou al 2x beter zijn. Denkvoer dus. Verder gewoon goed bezig natuurlijk, knakker! Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
ik denk dat je dan wel erg goed op moet letten als het zonnetje een beetje schijnt dat die deur open gaat. In een kas wordt het gemakkelijk 70 graden als je niet oppast. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
's Ochtends gaan de deuren open, blijft de temperatuur binnen de perken, maar krijgen de planten toch de gehele dag zonlicht. Eerste potje pepperflakes is overigens klaar. Is een mengsel van Holy Mole's, Madam Jeanettes en Cayenne geworden. Dat aroma wat eraf komt, de tering wat lekker spelfout weggehaald... |
|
De eerste pepperflakes Drogen.. De vijzel in... Resultaat: potje overheerlijke pepperflakes spelfout weggehaald... |
|
We wachten met smart op de eerste filmpjes van dronken lui met een Madamme Janette in de mond. Wat is het nut trouwens van die kasjes, kunnen die planten niet tegen koele nachten? Overdag zouden ze buiten veel meer licht krijgen nml... Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Koele nachten valt op zich wel mee, maar ze zijn wel erg gevoelig voor regen. En om elke keer als het gaat regenen meer dan 100 planten naar binnen te brengen heb ik weinig zin in hehe.. En de kasjes zijn overdag open, dus staan de planten het grootste deel van de dag in de volle zon. spelfout weggehaald... |
|
Yo Varanus! Mocht je pepers teveel hebben, je kan altijd zoiets gaan proberen! quote: Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Heb zaterdag op de markt 3 zakken Madame Jeanette gekocht in de gedacht hier sambal van te maken. Gezien ik rode pepers gewoon met bakken tegelijk rauw naar binnen schuif kon ik niet wachten totdat ik thuis er eentje kon proeven. Eenmaal thuis een halve peper afgebeten en vervolgens kapotgegaan zoals al die halve zolen op youtube. Uiteindelijk heb ik er sambal van gemaakt. 500 gram Mademe Jeanette, 2 grote uien, 2 eetlepels suiker, olijfolie, azijn en een beetje zout. NOG STEEDS DODELIJK maar beter te doen. Helaas blijft dat spul erg lang aan je handen hangen met alle gevolgen van dien. Tip! Wrijf nooit in je ogen en ga ook niet pissen met die tjap aan je klauw. Alleen vasthouden is al genoeg... Oh ja, schijten wordt ook een heel nieuwe ervaring als je veel van het spul hebt gehad. |
|
quote: Niks nieuws toch? Zelfde idee als peperspray... |
|
idd, vooral effectief tegen beren, zelfs effectiever dan kogels. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hehehe... Hier hangen inmiddels hondertallen pepers aan de planten. En nog een flink aantal planten die nog moeten gaan bloeien. spelfout weggehaald... |
|
quote: Mooi man. |
|
Hehe, probeer eens een Bhut Jolokia, 7-Pod of een Naga Morich, daarbij vergeleken smaakt de Madame Jeanette als een paprika ghehe... spelfout weggehaald... |
|
Net weer effe een paar planten beroofd van hun vruchten... Hoop over een week of 8 ongeveer 10 keer zoveel te kunnen oogsten... spelfout weggehaald... |
|
Heb je ze ook nog in andere kleuren? |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |