IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Chilipepers Vorige pagina | Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-05-2009 16:19 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

De grootste momenteel. Plant maakt alweer veel knoppen aan..

Madam Jeanette. Hangen aan 3 planten al een dikke 100 pepertjes.

Inhoud van de kas..



spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 03-06-2009 15:54 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Zo, effe uitbreiding gehad...

Eerste Chillhuacle Negro pepertjes...

Bloeiende Naga Jolokia Purple, die ook de eerste pepertjes aanmaakt..

Maxi Jala met bloemen en eerste pepertjes..

M'n grootste rode cayenne plant..

De eerste rijpe cayennepepers...

Eerste rijpe Madam Jeanette..

Nog steeds de grootste, Holy Mole..

Bloeiende Jalapeno..

Aussie Black...


spelfout weggehaald...


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 03-06-2009 15:59 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Stop je die nou elke morgen in je kont Gurbe?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 03-06-2009 16:00 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2009 15:59 schreef NecRobert het volgende:
Stop je die nou elke morgen in je kont Gurbe?


Ja, moet je ook wat?


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 07-06-2009 14:31 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Eerste oogst...

En nog veel meer in aantocht, dit is een Naga Jolokia Purple met echt belachelijk veel pepertjes in ontwikkeling...

Bloemetje van de Red Sella..


spelfout weggehaald...


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 07-06-2009 18:07 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Graag ff een filmpje plaatsen dat je er stoer op 1 sta te kauwen..


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 07-06-2009 19:20 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2009 18:07 schreef Vikingblood het volgende:
Graag ff een filmpje plaatsen dat je er stoer op 1 sta te kauwen..



Hoofdprijs een Pontiac?


spelfout weggehaald...


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 07-06-2009 19:29 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Neeeeeeeeeeejjjjjjj.

Ik denk hoofdprijs een brandend gevoel aan je anusje.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-06-2009 7:24 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Psssst, Varanus:




Reactivated New Jersey thrash metallers WHIPLASH have joined forces with From Mild to Wild Hot Sauce Shop to produce and release the first-ever thrash metal hot sauce line. The band says, "This moderate hot sauce should appeal to anyone with taste buds. It's been a favorite of ours for a long time and we're thrilled to be providing it under this label. Get 'em while they're hot!"

The full release is expected sometime next month as a "three-sauce gift pack" featuring "Power and Pain", "Last Nail In The Coffin" and "Swallow The Slaughter".

For more information, go to http://officialwhiplashmerchandise.bigcartel.com/





Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 16-06-2009 9:23 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hehe, geinig. Afgelopen weekend van m'n maat nog een fles Oekraiense chilivodka gehad, binnenkort effe proberen. Nu de eerste oogst aan het drogen in de oven om zo de eerste pot pepperflakes te vullen


spelfout weggehaald...


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 16-06-2009 9:55 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Die kassen zijn trouwens verre van ideaal want de lichtonderschepping is mss wel >75% en het lijkt mij dat pepers geen schaduwplanten zijn...
Gewoon stevig doorzichtig plastic zou al 2x beter zijn. Denkvoer dus.

Verder gewoon goed bezig natuurlijk, knakker!


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-06-2009 12:09 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik denk dat je dan wel erg goed op moet letten als het zonnetje een beetje schijnt dat die deur open gaat.

In een kas wordt het gemakkelijk 70 graden als je niet oppast.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 17-06-2009 9:03 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

's Ochtends gaan de deuren open, blijft de temperatuur binnen de perken, maar krijgen de planten toch de gehele dag zonlicht. Eerste potje pepperflakes is overigens klaar. Is een mengsel van Holy Mole's, Madam Jeanettes en Cayenne geworden. Dat aroma wat eraf komt, de tering wat lekker


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 17-06-2009 9:58 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

De eerste pepperflakes
Drogen..

De vijzel in...

Resultaat: potje overheerlijke pepperflakes


spelfout weggehaald...


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 17-06-2009 10:10 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

We wachten met smart op de eerste filmpjes van dronken lui met een Madamme Janette in de mond.

Wat is het nut trouwens van die kasjes, kunnen die planten niet tegen koele nachten? Overdag zouden ze buiten veel meer licht krijgen nml...


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 17-06-2009 10:12 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Koele nachten valt op zich wel mee, maar ze zijn wel erg gevoelig voor regen. En om elke keer als het gaat regenen meer dan 100 planten naar binnen te brengen heb ik weinig zin in hehe.. En de kasjes zijn overdag open, dus staan de planten het grootste deel van de dag in de volle zon.


spelfout weggehaald...


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 26-06-2009 0:35 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Yo Varanus! Mocht je pepers teveel hebben, je kan altijd zoiets gaan proberen!
quote:
Chilipepers nieuwste wapen Indiaas leger

Het Indiase leger gaat chilipepers inzetten om opstanden de kop in te drukken. Dat heeft een legerfunctionaris gezegd.

Wetenschappers vervangen de explosieven in kleine handgranaten door een mix van rode pepers om iemand uit te schakelen zonder hem te doden. Hiervoor hebben ze de Bhut Jolokia-peper in gedachten. Dat is een van de heetste pepers ter wereld, die 1.000.000 hitte-eenheden op de schaal van Scoville scoort. Een Spaanse peper scoort ongeveer 1000 op de schaal van Scoville.

De wetenschappers willen de schil van de peper in afrasteringen om militair gebied verwerken, omdat de geur wilde dieren afschrikt.

De door de Amerikaanse scheikundige Wilbur Scoville in 1912 ontwikkelde schaal meet de heetheid van pepers. Oorspronkelijk werd dit gedaan met een smaaktest, waarbij gekeken werd, hoever men een gemalen peper moest verdunnen, voordat hij niet meer als scherp werd waargenomen. Tegenwoordig wordt de hoeveelheid capsaïcine, het bestanddeel in hete pepers dat hun pittigheid bepaalt, gemete




Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


INIURIA
Heb ie nog dikke nutt'n?
Usericon van INIURIA
Posted 01-07-2009 17:28 by INIURIA Wijzig reactieProfiel van INIURIAQuote dit berichthttp://www.myspace.com/iniurianl

Heb zaterdag op de markt 3 zakken Madame Jeanette gekocht in de gedacht hier sambal van te maken. Gezien ik rode pepers gewoon met bakken tegelijk rauw naar binnen schuif kon ik niet wachten totdat ik thuis er eentje kon proeven.
Eenmaal thuis een halve peper afgebeten en vervolgens kapotgegaan zoals al die halve zolen op youtube.

Uiteindelijk heb ik er sambal van gemaakt. 500 gram Mademe Jeanette, 2 grote uien, 2 eetlepels suiker, olijfolie, azijn en een beetje zout. NOG STEEDS DODELIJK maar beter te doen. Helaas blijft dat spul erg lang aan je handen hangen met alle gevolgen van dien. Tip! Wrijf nooit in je ogen en ga ook niet pissen met die tjap aan je klauw. Alleen vasthouden is al genoeg... Oh ja, schijten wordt ook een heel nieuwe ervaring als je veel van het spul hebt gehad.



Jelle
Usericon van Jelle
Posted 01-07-2009 17:33 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2009 0:35 schreef Mottighaerd het volgende:
Yo Varanus! Mocht je pepers teveel hebben, je kan altijd zoiets gaan proberen!



Niks nieuws toch? Zelfde idee als peperspray...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-07-2009 17:57 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

idd, vooral effectief tegen beren, zelfs effectiever dan kogels.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 01-07-2009 18:34 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2009 17:28 schreef INIURIA het volgende:
Heb zaterdag op de markt 3 zakken Madame Jeanette gekocht in de gedacht hier sambal van te maken. Gezien ik rode pepers gewoon met bakken tegelijk rauw naar binnen schuif kon ik niet wachten totdat ik thuis er eentje kon proeven.
Eenmaal thuis een halve peper afgebeten en vervolgens kapotgegaan zoals al die halve zolen op youtube.




Hehehe...
Hier hangen inmiddels hondertallen pepers aan de planten. En nog een flink aantal planten die nog moeten gaan bloeien.


spelfout weggehaald...


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 01-07-2009 18:37 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2009 17:28 schreef INIURIA het volgende:
Heb zaterdag op de markt 3 zakken Madame Jeanette gekocht in de gedacht hier sambal van te maken. Gezien ik rode pepers gewoon met bakken tegelijk rauw naar binnen schuif kon ik niet wachten totdat ik thuis er eentje kon proeven.
Eenmaal thuis een halve peper afgebeten en vervolgens kapotgegaan zoals al die halve zolen op youtube.

Uiteindelijk heb ik er sambal van gemaakt. 500 gram Mademe Jeanette, 2 grote uien, 2 eetlepels suiker, olijfolie, azijn en een beetje zout. NOG STEEDS DODELIJK maar beter te doen. Helaas blijft dat spul erg lang aan je handen hangen met alle gevolgen van dien. Tip! Wrijf nooit in je ogen en ga ook niet pissen met die tjap aan je klauw. Alleen vasthouden is al genoeg... Oh ja, schijten wordt ook een heel nieuwe ervaring als je veel van het spul hebt gehad.



Mooi man.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 01-07-2009 18:46 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hehe, probeer eens een Bhut Jolokia, 7-Pod of een Naga Morich, daarbij vergeleken smaakt de Madame Jeanette als een paprika ghehe...


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 10-07-2009 10:36 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Net weer effe een paar planten beroofd van hun vruchten...




Hoop over een week of 8 ongeveer 10 keer zoveel te kunnen oogsten...


spelfout weggehaald...


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 10-07-2009 18:17 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Heb je ze ook nog in andere kleuren?


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen