|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Vanavond denk ik een kippetje marineren met jouw flakes, Gurbe |
|
Flakes gemaakt van Gurbe ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Die lijken me nóg lekkerder |
|
En na zoveel pepers gegeten te hebben zal hij ook wel pittig zijn onderhand. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
quote: Ja, dat waren ze. Maar precies goed, erg lekker spul, varanus! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dank u! spelfout weggehaald... |
|
Ik begin verslaafd te raken aan die flakes van je. Welke peper zorgt nou voor die karakteristieke smaak? En waar kan ik dit ergens kopen, in een toko ofzo? Of bij een Turk? Ik ga hier niet nog een jaar op wachten! |
|
quote: En die was lekker ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Nou, ik hoop toch echt wel binnen een jaar weer een partij te kunnen oogsten. spelfout weggehaald... |
|
Jaja, maar dat zakje gaat deze week nog wel leeg. Maar is dit ook ergens in winkels te koop? |
|
quote: Je zult het ongetwijfeld ergens wel kunnen krijgen, maar vraag me niet waar. En de pepers die ik er in heb zitten, ben ik nog nergens tegengekomen. spelfout weggehaald... |
|
quote: Goedzo Varanus, gewoon lekker exclusief blijven! En damn, het zakje is half leeg Boeiender |
|
Doorplanten dan! Je laat je klanten wachten. Ik zal ondertussen eens op zoek gaan naar een goed alternatief. |
|
Tja mensen, gewoon effe geduld hebben. Eerste nieuwe planten steken de kop al op trouwens. spelfout weggehaald... |
|
Goed zo, lekker underground blijven varanus. |
|
quote: Zolang de zaadjes maar wél boven de grond komen. spelfout weggehaald... |
|
Ik word in ieder geval klant! Van de week nog is verder mee experimenteren. Jammer dat m'n ouders/broertjes niet zo van pittig voer houden, nu moet ik alles op MH testen. [/Silence] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Zo,vanochtend lekker gebakken eitje met heerlijk hete chili- flakes van Gurbe gegeten. =) |
|
Ik had gisteren een flinke mespunt pepperflakes door de zuurkoolstampot (op het bord, niet in de pan) gemikt. Het resultaat: |
|
Nu ook ff eitje met ham en flakes aan het verorberen, voldoet prima! |
|
Vandaag hier eieren met spek en kaas en flakes. Heel klein beetje maar, was ruim voldoende, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Eerste hit op pepperflakes met google. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Mm, welk voedsel waar zal ik morgen flink wat pittiger maken? |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |