|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Krijg je darmkanker van. |
|
Paar plaatjes van m´n stelling en wat opkomende plantjes. Dit is overigens maar een klein deel.... spelfout weggehaald... |
|
quote: Van doodgaan? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Zostraks zo slim geweest om een hapje rauwe habanero te proeven. NOOOOOIT WEEER!!!! Je staat dus echt in de fik. Daarna zo slim om m´n handen niet goed genoeg te wassen en naar de wc te gaan. M´n pik stond in de fik. Uit pure ellende de douche opgezocht, maar de aanraking met water maakte het alleen maar erger Nu, na een dik half uur wordt het iets beter... spelfout weggehaald... |
|
LOL Moedig hoor! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Haha, binnenkort eens zo'n ding uitpersen en over mijn condoom smeren, zal haar leren! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
quote: Hehe, volgende keer mooi handschoenen aan. Dat wordt overigens ook aangeraden met habanero´s. Maar ja, ik is eigenwijs he.... spelfout weggehaald... |
|
quote: t lost niet op in water, maar wel in vet, dus even in de slaolie roeren met je pipi had wel geholpen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Waar kan je dergelijke pepers kopen? In de supermarkt heb je alleen maar van die flauwe dingen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Markt, de betere supermarkt (JUMBO b.v.) KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik kijk dan wel een keer op de markt, JUMBO hebben we hier niet. Bedankt voor de tip! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ook online.. www.pepper-king.de spelfout weggehaald... |
|
Jij toch ook? |
|
quote: Als alles naar wens gaat, kan ik volgend jaar ook wel wat online verkopen ja. Nu helaas nog niet hehe.... spelfout weggehaald... |
|
quote: En ook al werkt het niet, dan is't nog lachen |
|
quote: Van pepers! |
|
Hehe, gisteren na Heerenveen-Ajax hadden er hier een paar een groot mondje. Zo´n habanero stelde vast niet zoveel voor. Dat liet ik mij geen twee keer zeggen en heb een paar fijne stukjes Madame Jeanette gesneden voor de stoere mannen. Ik geloof dat daarna 2 liter melk en een paar emmers water is gedronken hahaha spelfout weggehaald... |
|
Nog een paar soorten in bestelling: Chocolate Habanero, Red Habanero, Hungarian Yellow Wax en Jalapeno Early Hot. spelfout weggehaald... |
|
quote: Yeps en volle melk drinken als het eten (te) heet is. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Ja, water versterkt de hitte zelfs. Melk helpt idd stukken beter. spelfout weggehaald... |
|
Mooi zo, inmiddels druk bezig om de zaailingen te verpotten. Gaat me een 60 planten opleveren. En alweer nieuwe gezaaid en 4 nieuwe soorten in bestelling. Paar hete Habanero soorten erbij en een paar mildere. Zometeen weer meer tl-lampen ophangen en weer effe lekker in de potgrond met m´n klauwen. spelfout weggehaald... |
|
jongejonge, jij komt straks om in die dingen. Ik had vorig jaar 2 planten en heb nog steeds tientallen chilipepers (gedroogd). Een kwart van zo'n peper in een maaltijd is eigenlijk al te veel dus dat gaat niet zo hard. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Ach, ken genoeg mensen die wel wat pepers willen. En als ik bijvoorbeeld een ei bak, gooi ik er al snel een hele cayenne doorheen hoor En de mildere soorten zijn als snack ook goed te doen. Effe in de lengte halveren, kaas erin, stukkie spek eromheen, poosje in de oven en smullen maar [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 08-10-2008 9:44] spelfout weggehaald... |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |