|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Ziet er goed uit. |
|
quote: Gaat ook lekker momenteel, eerste pepers hangen er. Zal ik zo ook even een foto van maken en plaatsten. spelfout weggehaald... |
|
Heb nog een paar planten waar al pepers aan hangen, maar dit zijn de grootsten tot nu toe, soort is Holy Mole.. spelfout weggehaald... |
|
Rare rode peper. |
|
quote: Ballpointpepper spelfout weggehaald... |
|
Indiase 'heetste' vrouw ter wereld Uitgegeven: 10 april 2009 23:05 JORHAT - Een 26-jarige moeder uit in India krijgt waarschijnlijk een vermelding in het Guinness Book of Records als de 'heetste' vrouw ter wereld. Ze verorberde in 2 minuten tijd 51 superhete chilipepers. Ook wreef ze met de pitten van 25 pepers een minuut lang in haar ogen. Anandita Dutta Tamuly gaf haar optreden donderdagavond voor een publiek in Jorhat, in het noordoosten van India. Ze deed dat in aanwezigheid van de Britse topkok Gordon Ramsey. Ook hij probeerde een bhut jolokia, een van de sterkste pepers ter wereld, te eten, maar spuugde die snel uit en smeekte om water. Slecht Tamuly voelde zich na afloop naar eigen zeggen ook slecht, maar dat was omdat ze had gehoopt zestig pepers te consumeren. Dat zou haar eerder wel zijn gelukt. Guinness World Records moet nog bevestigen dat het om een record gaat. Tamuly begon al op 5-jarige leeftijd pepers te eten. ''Ik had een tongontsteking en mijn moeder behandelde die ontsteking met een pasta van pepers. Vanaf dat moment ontwikkelde ik een voorliefde voor pepers'', aldus de vrouw. © ANP Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ben ik nou de enige bij wie dit beelden oproept van iemand die heel zijn collectie plantjes post op een cannabis-forum? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
High on pepper. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
hehe al zou ik het niet roken @ varectum: speel je nog bepaalde muziek af voor je plantjes? metal en klassiek schenen het goed te doen. maar red hot chilli peppers lijken me bij deze planten zeker niet verkeerd. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 11-04-2009 13:46] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
@Varanus: Ben je nou, net als ik, groot liefhebber van scherp eten en vliegen de pepertjes erdoor of doe je dat invriezen of drogen ofzo? Lijkt me toch een vrij grote collectie plantjes voor eigen gebruik. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
@varanus: Heb je er al eens over gedacht om, met behulp van je eigen pepers, een curry op de markt te brengen? Lijkt me een product dat het met name bij de wat oudere André van Duin-liefhebber goed gaat doen! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik kijk eerst effe voetbal en dan geef ik even uitgebreid antwoord hehe... spelfout weggehaald... |
|
quote: Nou? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Die ligt mooi dikke van het speciaalbier in bed, joh ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Waar woonde je ook al weer? Rijssen ofzo? Heb op mijn werk ook regelmatig een meningsverschil of het nou 'dikke' of 'sikke' is. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Vandaag oké? spelfout weggehaald... |
|
quote: In principe is alles voor eigen gebruik ja. De loeihete soorten om te drogen, sambal en pepperflakes van te maken, die gemakkelijk over gerechten zijn te strooien. De mildere soorten om gevuld als snack op te eten. Google maar eens op "poppers". En ja, de pepers en potten sambal vliegen er hier doorheen ja @Bastianus: lijkt me wel wat, maar ook dan puur voor eigen gebruik. Gaat overigens lekker. Hangen aan 3 Madam Jeanettes inmiddels pepers, al wat rode cayennes, en áan m'n Holy Mole plant hangen al pepers van ongeveer 15 centimeter. spelfout weggehaald... |
|
Madam Jeanettes, oei, da's heet! Dus binnenkort niet op de markt: De curry van Gurp! [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 20-04-2009 6:45] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Foei, wat een flauwe grap in zo'n kruidig topic. you mate. Bareuh... |
|
Holy Mole peper.. Madam Jeanette pepertje van ongeveer 2 cm groot. Hangen in 3 planten al enkele tientallen pepertjes en, ik overdrijf niet, honderden knopjes.. Overzichtje in het overvolle kasje.. Bij op een Tepin plantje... Naga Jolokia plant.. Klein Bolivian Rainbow pepertje Klein plantje, maar toch ook redelijk veel bloemetjes.. spelfout weggehaald... |
|
Het water loopt me in de mond. |
|
quote: Mij ook, maar ik heb nog niets wat rijp is. Nog effe wachten dus. Net weer wel een zwik in grotere potten overgezet. Volgende week de vrijmarkt maar effe afstruinen om nog meer grote potten op de kop te tikken. Wordt overigens bomvol in m'n achtertuin, een echte peperjungle spelfout weggehaald... |
|
Deze is ook leuk, wil ik volgend seizoen ook gaan kweken, de penis pepper. Nee, geen photoshop of iets dergelijks, deze bestaat gewoon echt. [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 27-04-2009 10:26] spelfout weggehaald... |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |