![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Overigens zet filmcriticus Roger Ebert het ook erg netjes uiteen in zijn review: quote: De rest van het artikel. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
maar los van dat alles, vind ik het toch een van de zwakkeren IJ-films (maar toch nog een zeer vermakelijke film). De slechtse IJ-film is en blijft deel II. ![]() |
|
quote: Ik vind dat altijd zo'n rare opmerking met maar vier films. Als je zoiets nu bij James Bond zegt, met 20+ films, okay. Ik vond Back to the Future III ook een van de slechtere Back to the Future films. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: die demonen waren juist het enige barker achtige aan de hele film... ik geef toe dat het veel beter gedaan had kunnen worden, want nu leken het net orcs... een paar cenobite achtige wezens had al een hoop goed gemaakt Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
[quote]Op 23 oktober 2008 13:57 schreef Ralph het volgende: Ik vind dat altijd zo'n rare opmerking met maar vier films. Als je zoiets nu bij James Bond zegt, met 20+ films, okay. vier films kun je ook onderling vergelijken, dat kan al met zelfs twee. vind ik dan ![]() |
|
quote: Klopt. En toch vind ik het raar klinken met zo'n relatief klein aantal. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Tja, dat krijg je als Barker er niet zelf bij betrokken is (in tegenstelling tot bijv Hellraiser of Prince of Darkness). Het korte verhaal waarop de film is gebaseerd was zeker niet slecht, maar als ik het zo hoor is het gewoon halfslachtig omgezet naar film. Maar toch lijkt het me best aardig om een keer te kijken, al is het hele concept natuurlijk al honderden keren in allerlei varianten gedaan. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Letters From Iwo Jima ![]() ![]() |
|
Dat heeft lang geduurd. ![]() |
|
gisteren boondock saints. leuke plottwist met de ouwe man maar ergens had ik het stiekem ook wel een heel klein beetje verwacht. ![]() goeie film wel. ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Boondock Saints heerscht ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Paul Smecker: What are you doing? Hojo: I just wanted to cuddle. Paul Smecker: Cuddle? What a fag. ![]() ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote: LOL daar heb ik ook om dubbel gelegen ![]() mn vriend (enorme homofoob... ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote:Ook hier maar ff neertiefen ![]() Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com ![]() |
|
quote: En daarna stiekum aftrekken op de wc natuurlijk ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Destroying is a necessary function in life. Everything has its season, and all things eventually lose their effectiveness and die. ![]() |
|
quote:en met die gaye cop. geniaal. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: In die tijd vond ik dat soort films erg leuk, nu zijn we tig jaar verder en ben ik er waarschijnlijk wat te oud voor geworden. Dat is toch niet zo heel vreemd? Als die film een jaar of weinig na deel 3 was uitgekomen, nou, dan had ik 'em met veel plezier gekeken. Of ik 'em dan goed had gevonden weet ik niet, want ik heb hem dus niet gezien. En datzelfde geld voor rambo tig, rocky tig en terminator tig. En om daar nou muziek bij te halen, tsja. Als ik nu naar raiders of the lost ark zou kijken, dan zou ik denken, ja, dat was toen erg gaaf, nu ziet het er ietwat knullig uit, maar voor die tijd... Als ik nu (wat ik nog regelmatig doe) naar kill 'em all luister, dan denk ik: holy hell wat was dat gaaf en wat klinkt dat nog steeds te gek. Ik zeg ook niet dat oude films niet gaaf meer zijn (hee hoo voor de horrorfilms uit de jaren 70/80). Maar wel dat je iets ontgroeid kunt zijn. En dat is blijkbaar (hoe verrassend) bij iedereen verschillend. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Vandaag een documentaire gekeken, Constantine's Sword en de film Gummo. Never have so many sacrificed so much for so few ![]() |
|
quote: Kan het kloppen dat Librarian een soort voorzetting is van het Indiana jones genre? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Nog eens naar Gangs of New York gekeken. Goede film ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Over Willem Dafoe wordt alleen met eerbied en gepaste liefde gesproken. Smilies die plat plezier uitdrukken en klassificaties van zijn acteeerwerk met andere termen dan 'fenomenaal', 'wat een held' en 'geniaal' zijn uitdrukkelijk NIET gewenst. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |