|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Afgelopen nacht run fatboy run gekeken. Vermakelijk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
the duchess fijne film, maar k kan me niet voorstellen dat mannen er wat aan vinden wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
-The kite runner; een van de betere films die ik in mijn leven gezien heb. -Hero; Gave film, maar binnenkort nog eens kijken zonder dat ik op hoef te passen. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Narnia, begin was mooi vormgegeven maar later kakte de film een beetje in, het is dan ook een kinderfilm natuurlijk. Die heks had trouwens smerig haar. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: ik dacht dat die versie alleen te huur/ koop was. |
|
quote: Het is een enorm christenlijke film. denk dat ook wel een reden voor het inkakken is. ben wel benieuwd naar deel 2 (Prince Caspian) btw. |
|
quote: Oh bestaat die echt dan? In dat geval bedoelde ik gewoon Brokeback Mountain. Blijft een mooie film, alleen die zoenscène Best hypocriet, als mannen zoenen lijkt het vies, als vrouwen het doen heb ik er weer minder moeite mee. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Harry Potter op SBS6 Het is de lichtinval ;') |
|
The meaning of life. Goeie shizzle, zelfs voor de tigste keer. Life doesn't get much better than this! |
|
Mohammed Ali, best vet moet ik zeggen. Against God and Government |
|
Ocean's Thirteen; gave film! |
|
quote:Hoera voor sociale conditionering! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Gisteravond LOTR III, schitterende film. |
|
Afgelopen nacht Hancock. Vermakelijk, zeer vermakelijk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Die was stiekem best goed. Nou ja, in ieder geval een stuk beter dan ik gedacht had. En vooral zeer vermakelijk, ja. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Mijn gedachtengang. Ik had wat slechte reviews gelezen, ooral na de helft zou de film nogal inkakken in romantisch geneuzel, maar ik vond het juist een geinige twist. (maar ff geen spoiler plaatsen, hehe) En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Er zitten maar een paar echte mogelijke spoilers in die film, maar die zijn wel meteen funest voor je kijkplezier Ik vond het einde erg sterk, in ieder geval qua visuals en dramatiek. Erg over the top natuurlijk, maar dat kan soms goed uitpakken. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 26-12-2008 17:36] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik vond hem best kut, weet niet meer precies waarom maar ik had vast hele goede redenen Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Corpse Bride. Cute. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
The nightmare before christmas is beter. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Helaas gemist wegens van Wuppertal naar Groningen karren. (2 uur, 25 minuten.) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
The Fountain maar weer eens, blijft sterk! Ben ook erg benieuwd naar the wrestler Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: +1 Het is de lichtinval ;') |
|
quote: quote:ook Jack blijft vet. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |