|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
WALL-E, fijne film. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Underworld 2: Evolution; wel aardig, meer niet ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Zojuist Dragon Hunters en gisteren Horton Hears a Who. Beide aanraders voor liefhebbers van animatiefilms, al is het jammer dat er in Dragon Hunters een aantal standaardelementen uit de tekenfilmserie is weggehaald. |
|
Gaan we kijken. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Hot shots, deel 2. Nog steeds leuk, al vind ik de naked gun films beter. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Geweldig ja Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
kung-fu panda |
|
quote: Ook gekeken en nog een klein stukje Scary Movie die erachteraan kwam. Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Hehe, ik blijf Hot Shiots 2 de gaafste vinden van alle parodie films. Afgelopen week de 2001 parodiefilm met leslie Nielsen gekeken. De tering wat is die slecht, zo slechts dat zelfs wij er niet om konden lachen (en wij vonden epic movie gaaf, dus dat zegt wat) Life doesn't get much better than this! |
|
Final Destination 3 Niet echt verrassend en origineel, maar de sterfscènes waren wel weer leuk Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Ik heb hiervan de steelcase 2dvd; dan schijn je te kunnen kiezen wie je wilt laten sterven; ben benieuwd! Zelf afgelopen tijd gezien: Wall-E; briljante animatie met een achteraf toch ietwat mager verhaaltje dat t moet hebben van geinige details. Indiana Jones and the kingdom of the crystal skull; vermakelijke pulp wederom, maar te vaak gaat de vaart eruit. Death race; remake met Jason Statham; vermakelijke actiefilm voor een keertje; racefilm gepresenteerd als eeen videogame. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Keane |
|
Finding Nemo en erna nog twee horrorfilms waarvan ik de naam kwijt ben. |
|
Brief voor de Koning. Viel me wat tegen. Acteerwerk is niet zo denderend, en ik vond de hoofdpersoon een beetje vreemde casting keuze. Ook de opbouw van spanning was behoorlijk slecht. wel mooi plaatjes van oude steden/ kastelen. Rothenburg was een van de steden waar ze filmden, toevallig was ik daar van de zomer geweest, dus wel cool om terug te zien in eeen film. |
|
quote: Topper Harley: Colonel, who are they? Col. Denton Walters: She's CIA. The other man's an extra. |
|
Donderdag the Bucket List gekeken. Met Jack Nicholson als rochelende bejaarde. Gewoon een x aantal minuten aardig vermaak, verder niet. Verrassend triviaal |
|
quote: Topper Harley: "I wanna meet your parents, caress your dog" Ramada: "My parents are dead, my dog eat them" Hot Shots 1 vind ik toch nog een tikkeltje beter dan parte deux Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Gisteren: Funny Games U.S. Redelijk zieke film in de trant van The Clockwork Orange. Wel erg gaaf! |
|
The Transporter ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ja idd, deel 1 heb destijds nog in de bioscoop gezien |
|
Eagle Eye AMerikaanse toestanden, wel veel actie signature |
|
quote: Ja, dit moet ik nog steeds zien. Het duitstalige origineel vond ik emotioneel zo uitputtend, dat ik het eigenlijk voor me uitschuif. Zo ligt 'Le Temps du Loup' van Haneke ook nog steeds klaar om gekeken te worden... Zelf gekeken: Sfeervolle film over een jongen die balletles gaat nemen, dit tegen de achtergrond van de mijnwerkersstakingen in het rauwe noord-Engeland ten tijde van Thatcher. Prachtig tijdsbeeld, superieure hoofdrol, wel vaak een beetje té cheesy... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Gruwelijk realistisch meesterwerk van uit Italie over de camorra uit Napels. Een realistischer film over de maffia bestaat imho niet. Het gangsterleven is ontdaan van alle smuk, alle romantiek. Gewelddadig, ja natuurlijk, maar zo authentiek gefilmd, dat de rillingen van afschuw over je rug lopen. In vijf parallelle verhalen worden de verschillende aspecten van dit maatschappelijke monster uitgelicht. Vooral de verhalen van 'onderen', de jeugd die zich op de drempel begeeft is zeer indrukwekkend. Dit is absoluuut verplichte kost voor elke filmliefhebber en maatschappelijk betrokken persoon!!! Winnaar van de Grand Prix van Cannes! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Oeh, die naam even onthouden. Eergisteren Trainspotting gekeken. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |