![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
King Kong, ookal zo'n kuteinde. Uber cheesy corny, maar dat maakt verder niet uit. ![]() |
|
![]() Gave race film met verassende elementen! Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Iemand The Day The Earth Stood Still al gezien? Ben er erg benieuwd naar, lijkt me wel gaaf! ![]() ![]() |
|
Ik ga d'r toevallig straks naar toe. Verwacht er niet al te veel van maar ik heb er wel zin in. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Ik ga hem morgen zien. Wel gewoon vanuit mijn warme huiskamer natuurlijk! Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Nou mensen, let me know! Dan weet ik gelijk of ik m in de bios ga kijken of gewoon lekker thuis! ![]() ![]() |
|
quote: Heb je het origineel ook gezien? Ik deze remake eigenlijk niet te kijken, omdat ik het origineel vrij hoog heb zitten. Gisteren be kind rewind van jack black gekeken. Slécht!!! En toch vermakelijk, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Ik wist niet eens dat er een origineel van was hehe, heb hem dus ook niet gezien. Ik gok dat als je het origineel hoog hebt zitten dat dit niks voor je is maar wie weet vind je deze ook wel goed. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
http://www.imdb.com/title/tt0072856/ Death race 2000. In die tijd behoorlijk shockerend. Er was zelfs een videogame van in de rcadehal. Mensjes dood rijden dus. Een soort pre carmageddon. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ook maar eens kijken dan! Bedankt voor de tip! Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Hij's uit 1975, dus oud, hou daar wel rekening mee. Ik heb daar geen problemen mee, maar er zijn mensen die die ouwe films niet trekken, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Zolang hij maar niet in zwart/wit is vind ik het meestal wel oke! Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Babylon AD - Matig The day the earth stopped - Slechtste film van het jaar ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote: The day the earth stood still ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Nee, dit was niet die bioscoopfilm hehe. http://www.imdb.com/title/tt1290471/ Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote: Hahaha, shockerend misschien wel ja, maar verder was het toch wel een heel belabberde film hoor! Met Stalone.. ![]() |
|
15 minuten mama mia........ de tering *zucht* ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: En david carradine! Ik vond ´em wel erg gaaf. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Dat je daar aan begint!? ![]() We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
abba = ja musical = nee En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Misschien had ze alweer teveel wodka op en dacht ze dat er Abbath musical bij de pay-off stond ![]() ![]() |
|
quote: Dat moet haast wel! Want Mama Mia!?! En ik heb echt helemaal niets tegen ABBA, integendeel. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
Hostel. Wat toch een lekkere feel good flick. Dadelijk deel 2 die beter is, aangezien het hotties zijn die dan uit elkaar gereten worden. ![]() ![]() |
|
Good Will Hunting vanavond, was wel ok. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |