![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: De eerste keer was jaren terug, tijdens de introductieweek van de universiteit. We waren toen al goed bezig qua wiet en in mindere mate bier. Na veel gezeik over welke film we zouden downloaden (via campusnet en we zaten toen op de campus dus was instantaan geweest) pakte een of andere snuggere de tv-gids en bleek Fear And Loathing erop te komen over 5 minuten ofzo. Nou, dan dat maar kijken ![]() De film begon, ik zat erin vast, en toen hij klaar was kon ik weer functioneren. Haha, echt geweldig. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Die is nuchter ook top! ![]() ![]() Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. ![]() |
|
quote: Fortunately, I'm adhering to a pretty strict, uh, drug, uh, regimen to keep my mind, you know, uh, limber. ![]() |
|
quote: +1 ![]() |
|
+II ![]() |
|
Geweldige film en nee, ik had geen drugs gebruikt ofzo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Het is vaak zo dat als een film gehyped wordt omdat ie simpelweg heel goed is, je altijd van die opstandige pubers hebt die 'gewoon omdat ze tegen iets willen zijn' de film afkraken ![]() ![]() |
|
haha gisternacht riddick es gecheckt. Had de kop dr niet helemaal bij door het late tijdstip, het aantal snaken, ea geestelijke bezigheden. Maar iig spectaculair en volgens mij nog een cool verhaal ook ![]() ![]() ![]() |
|
Ik heb dit weekend [rec] gezien. Een van de beste zombie films die ik ooit heb gezien. Het is een Spaanse film die op een Blair Witch Project achtige manier is gefilmt. Normaal spelen zombie films zich vaak af in grote open vlaktes maar dit speelt zich juist af in 1 appartementen complex. En het camera werk voegt nog eens toe aan de claustrofobische sfeer. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
hm die had ik vorige week ook nog in de hand bij de mediamarkt. Leek me niet geweldig, maar gezien jouw bevindingen toch maar es checken ![]() ![]() |
|
quote: Man, als ik die film nuchter kijk ga ik vanzelf spacen van alle herinneringen, flashbacks enzo ![]() ![]() |
|
quote: Dit klinkt erg metal :') ![]() |
|
Blood Diamond.. Erg indrukwekkend ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
OEh saw 5 is downloadbaar!! Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: tss de laatste keer dat ik daar last van had was bij De kleine zeemermin. En dat was pre puber (basisschool). tijdens de puberteit ben ik er juist op teruggekomen. ![]() ![]() |
|
![]() Leuker dan verwacht, ondanks het nogal simpele verhaal. Vooral de expressies zijn af en toe erg lachwekkend. ![]() |
|
The Ring 2 ![]() ![]() |
|
Burn After Reading in de bios gezien. Eerste half uur vreesde ik dat het pure geldverspilling was, maar de ontknoping was dusdanig briljant dat ik een uur later nog steeds zat te grinniken. ![]() come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
Heavy Metal in Bagdad: Indrukwekkende documentaire. Wel aan te raden om te bekijken, zelfs voor niet-metalfans denk ik. Transsiberean: Zitten best zenuwslopende stukjes in. Hairspray: Kon het niet opbrengen om dit af te kijken. Langdradige flutfilm. Zou grappig moeten zijn maar dat wordt 't eigenlijk nooit. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 05-11-2008 18:02] ![]() |
|
quote: Die is toch alleen voor Breezahsletjes en huisvrouwen? Of ben ik nou in de war met een andere film? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
V for Vendetta, omdat ik er door een Engelse vriendin aan herinnerd werd dat het vanavond Guy Fawkes Night is. Blijft een sterke film. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
net de exorcist 2 gezien... tering wat een kut film Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
In Bruges ![]() ![]() |
|
quote: Erg leuk idd, vooral Pitt is goed/debiel ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |