|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Van de week gekeken: High Fidelity True Romance "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Oh, zaterdagochtend met heel veel alcohol erin nog dapper aan Outland begonnen met twee vrienden. Dat werd niets, zo om half zes 's ochtends. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
gisteravond mirrors gecheckt. Mja, middelmatige film (weinig origineels), maar keek lekker weg |
|
Vandaag bekeken, erg gaaf. Against God and Government |
|
Festen |
|
Colditz Beetje langdradig, wel mooi opzich. Hancock Was vermakelijk ja. |
|
In Bruges Verreweg de beste film die ik recentelijk zag. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
|
|
quote: Gave docu ja. Zometeen deze kijken: Hoewel deze eigelijk niet in dit topic thuishoort. |
|
quote: Die neemt mijn vrouw straks mee uit de stad, ben erg benieuwd... Zijn vorige DVD kon ik erg waarderen. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Zeker weer tof om te zien --------------------------------------------- Niet heeel grappig, wel leuk verhaal verder. Typisch een Sandler film.. slaat nergens tot weinig op, maar doet het redelijk goed -------------------------------------------- |
|
X-Men 3: The Last Stand |
|
Boeiender |
|
gisteravond voor de eerste keer Independance day gezien, was wel ok Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Laatst een GGG film gezien, wat een zaadfilm, zeg. :p En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Kon je weer niet op mij wachten!?! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Je zat naast me! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ooooooo, was het die film! Ze lijken ook allemaal op elkaar. (Niet dat dat verkeerd is.) We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Ja, die actiefilm, weet je het weer? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Kiss Kiss Bang Bang Snapte geen ruk van het verhaal, maar Robert Downey Jr. en Michelle Monaghan maakten veel goed. |
|
quote: Ook laatst gezien, en ik vond hem goed, het verhaal is lekker warrig, maar wel te volgen imo. Boeiender |
|
Rules Of Engagement, gisteren ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Binnenkort ook maar eens bestellen, waar heb jij hem vandaan? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Ik heb deze bij de Large besteld. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |