|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Van de week de Zweedse film "zero tolerance" (noll tolerans) gezien. crimi. Ik vond hem wel okee om te zien. Is in het verlengde van de Zweedse crimi series. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: beetje zoals Wallander? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ech waar?!? Goh heb ik dat nieuws even gemist dan op Niburu |
|
White Noise ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
No Country for Old Men. Aparte film, maar wel geinig. Vooral Chigurh is leuk neergezet met zijn hogedrukkanon. |
|
Iron Man. Geniaal. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Wie?? Ik moet zeggen dat dit mijn eerste film sinds ruim een jaar (zo niet langer) is. Ik ben helemaal niet thuis in films Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Wallander is een Zweedse detectiveserie, beetje als Midsummer Murders, Baantjer (maar dan heel wat beter) Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Nu: Star Trek: Nemesis. Voor volgende week weer even iets anders verzinnen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:oh zou zo maar kunnen. Er zijn hier 3 verschillende op tv. Ik kijk eigenlijk nooit naar de naam van de serie.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Erg vet, beide. van MM heb ik enorme collectie van op dvd hehe.. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: ik moet zeggen dat ik eerder fan ben van Wire in the Blood, A Touch of Frost en Murder City Vanavond gekeken: The bourne Ultimatum, heerschfilm Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
I'm Not There come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
[rec] |
|
In Bruges Een vreselijk gave zwarte komedie. Super sterk geacteerd, zeer goed script veel humor en vooral prachtige muziek. Zeker een hele dikke aanrader. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
echt? 28 weeks later beetje standaard signature |
|
quote: Nee. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: ik ben van Bruges , daarmee signature |
|
Geniaal weer, ik blijf me verbazen wat een topper. Against God and Government |
|
quote: Je bent afkomstig uit Brugge bedoel je. Als ik de film zo bekijk kun je daar goed wonen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Untreaceable: Op zich best een aardige film, hoe meer mensen kijken naar een internetpagina, hoe meer mensen er daar ter plekke stierven. Wel wat voorspelbaar. Reservation Road: Redelijk drama, sleept net wat te lang voort. Jongetje komt door ongeluk om het leven, dader rijdt door, vader draait door, dader heeft spijt. Niet het meest geniale verhaal wat hier op volgt. The Living and the Dead: Ik kon deze van ergernis niet uitkijken. Zieke moeder wordt krijgt verzorging door verpleegster, schizofrene zoon (wat wordt neergezet als een of andere verstandelijk gehandicapte met een zeer laag IQ en autistische trekjes) wil laten zien dat hij dat ook wel kan en dan gaat het ietwat mis allemaal. Zonde van de tijd. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dear dirty delightful old drunken old days |
|
heb ze ook allemaal gezien schaffelaer en ze zijn allen gaaf (alheowel de indiana jones wel tot de zwakkeren behoort in deze reeks) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |