IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Piet Piraat en het zwaard van Zilvertand (gekeken film / filmstopic) Vorige pagina
drdennuz
"Wetenschappers en scientists hebben het bewezen..
Usericon van drdennuz
Posted 15-01-2009 11:08 by drdennuz Profiel van drdennuzhttp://www.myspace.com/scionics

quote:
Op 15 januari 2009 9:37 schreef KTC het volgende:
Haha, hoe gaat dat; man is gebeten door een haai en word zelf een haai?


ik weet het niet eens meer, ik kan me alleen nog herinneren dat de film zo slecht was dat het me niet verbaast had als je over de rug van sharkman een grote rits zag lopen


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-01-2009 11:12 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 15 januari 2009 11:04 schreef bastianus het volgende:
Ah sorry
Tja, ik verbaas me er altijd over hoeveel jij lijkt te weten van allerlei verschillende onderwerpen (b.v. ook allerlei natuurkundige shit waar drs. Wilhelm en jij je mee bezig schijnen te houden) maar dat valt dan wel mee dus.

Sorry? Waarom sorry? edit: oh, voor mijn opmerking over studentje? hehe.

Ik weet genoeg om te weten dat ik heel veel niet weet ( </parafrase> ). Qua natuurkundige shit moet je Wilhelm hebben, ja; ik weet -qua natuurkunde- alleen een beetje van hydrodynamica, river/zee-morphologie en mechanica.
quote:
En enige persoonlijke frustratie speelt ook wel mee. In 6 gym had ik zulke enorme lacunes in mijn geheugen dat mij vriendelijk verzocht werd z.s.m. havo-examen te doen in een half jaar tijd en de school te verlaten. Gelukkig is het qua opleiding en functie inmiddels allemaal redelijk bijgetrokken.

Dat is ook kut (maar goed dat het weer redelijk is bijgetrokken). Ik verbaas me er altijd over hoe jij met ellenlange verhalen over religieuze/historische dingen aankomt. Dus dat geheugen is ook weer redelijk bijgetrokken? Respetc.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 15-01-2009 11:18]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-01-2009 11:27 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 15 januari 2009 11:12 schreef ZelThoR het volgende:
Sorry? Waarom sorry?

Ik weet genoeg om te weten dat ik heel veel niet weet ( </parafrase> ). Qua natuurkundige shit moet je Wilhelm hebben, ja; ik weet -qua natuurkunde- alleen een beetje van hydrodynamica, river/zee-morphologie en mechanica.

Dat is ook kut (maar goed dat het weer redelijk is bijgetrokken). Ik verbaas me er altijd over hoe jij met ellenlange verhalen over religieuze/historische dingen aankomt. Dus dat geheugen is ook weer redelijk bijgetrokken? Respetc.

Sorry voor dat "betweterige studentje". Komt voort uit het feit dat ik er op mijn werk vaak tegenaan loop dat wetenschappers mij moeten voorschrijven hoe ik bepaalde zaken moet doen, terwijl ik zeker weet dat mijn manier van werken beter is dan wat zij zeggen.
Als ik nu niet zo stom was geweest om op school en HBO overal tegenaan te trappen en met belangrijke mensen van het bestuur daar ruzie te maken op cruciale momenten, en mijn persoonlijke leven toen wat beter had georganiseerd, had ik nu zelf zo'n wetenschappelijke functie kunnen hebben. Heel veel voor je leven wordt nu eenmaal bepaald in de tijd dat je op school zit. Door rebels en puberaal gedrag heb ik hier vaak een zootje van gemaakt, waardoor ik nu nog middels allerlei cursussen en opleidingen dit aan het inhalen ben.
Aan de andere kant is het ook vrij sneu om achteraf te gaan zitten janken. Door mijn vrij onorthodoxe carrière heb ik ook weer allerlei andere dingen van het leven geleerd die ook nuttig zijn. En in mijn vrije tijd heb ik me inderdaad in heel veel zaken verdiept die ik vroeger heb laten liggen.
Ontopic:
Gisteren "Legally blonde" gekeken, blijft een gave film vooral door het acteerwerk van Reese Witherspoon. Grappig, zie net dat die vanavond ook op tv is op net 5.


[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 15-01-2009 11:31]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 15-01-2009 11:31 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 15 januari 2009 11:05 schreef drdennuz het volgende:
ik heb de film slechts eenmaal gezien bij release, maar als ik het me goed herinner dan eindigen ze heel stoer met 10000 spartanen en nog wat grieken tegenover het perzische leger... maar ze zijn daar dus genadeloos in de pan gehakt... dat zou een beetje een anticlimax van de film zijn geweest als ze dat erbij hadden gedaan


Ik bedoelde dat bij Thermopylae (die slag die je wel ziet) in 'het echt' veel meer troepen waren dan die 300 Spartanen, namelijk nog zo'n 1000 andere Grieken en een hele hoop heloten (soort horigen van de Spartanen).

EDIT: wel grappig, de Perzen zagen de strafexpeditie ondanks dit verlies altijd als een succes: het doel was de Grieken even straffen voor hun hulp aan de opstanden in Klein-Azië en met de verwoesting van Athene was dit doel 'bereikt'.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 15-01-2009 11:34]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


drdennuz
"Wetenschappers en scientists hebben het bewezen..
Usericon van drdennuz
Posted 15-01-2009 11:37 by drdennuz Profiel van drdennuzhttp://www.myspace.com/scionics

quote:
Op 15 januari 2009 11:31 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ik bedoelde dat bij Thermopylae (die slag die je wel ziet) in 'het echt' veel meer troepen waren dan die 300 Spartanen, namelijk nog zo'n 1000 andere Grieken en een hele hoop heloten (soort horigen van de Spartanen).


dat weet ik, maar naast dat het dus al wat minder heroisch is dan in de film verteld word is het einde dus ook een beetje te mooi weergegeven.

Doordat ze later alsnog verslagen zijn is het denk ik ook nooit erg goed opgeschreven of een erg bekend verhaal geworden.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-01-2009 11:37 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 15 januari 2009 11:27 schreef bastianus het volgende:
Sorry voor dat "betweterige studentje". Komt voort uit het feit dat ik er op mijn werk vaak tegenaan loop dat wetenschappers mij moeten voorschrijven hoe ik bepaalde zaken moet doen, terwijl ik zeker weet dat mijn manier van werken beter is dan wat zij zeggen.

Prima hoor Ik vind mezelf in ieder geval ook een betweter, maar ik bedoel het goed!

Ik kan me voor jouw vakgebied voorstellen dat dat erg vervelend is, ja. Staan die wetenschappers hiërarchisch eigenlijk boven jou? De (geestelijke) gezondheidszorg faalt toch (mede) omdat het qua management (en dus hiërarchie) slecht geregeld is?
quote:
Als ik nu niet zo stom was geweest om op school en HBO overal tegenaan te trappen en met belangrijke mensen van het bestuur daar ruzie te maken op cruciale momenten, en mijn persoonlijke leven toen wat beter had georganiseerd, had ik nu zelf zo'n wetenschappelijke functie kunnen hebben. Heel veel voor je leven wordt nu eenmaal bepaald in de tijd dat je op school zit. Door rebels en puberaal gedrag heb ik hier vaak een zootje van gemaakt, waardoor ik nu nog middels allerlei cursussen en opleidingen dit aan het inhalen ben.

Dat is ook lastig, dat zoveel al bepaald wordt. En niet alleen als je het zelf verkloot maar ook als je het simpelweg nog niet weet. Ik had de luxe dat gymnasium me goed af ging en dat ik Natuur en Techniek kon doen waardoor ik in principe bijna elke vervolgopleiding kon gaan doen. Per toeval heb ik toen een leuke opleiding gekozen (bleek uiteindelijk, hehe).

Is er een kans (denk je) dat je nog zo'n functie kunt 'inrollen' ooit?
quote:
Aan de andere kant is het ook vrij sneu om achteraf te gaan zitten janken. Door mijn vrij onorthodoxe carrière heb ik ook weer allerlei andere dingen van het leven geleerd die ook nuttig zijn. En in mijn vrije tijd heb ik me inderdaad in heel veel zaken verdiept die ik vroeger heb laten liggen.

Oh, als je dan toch gaat zitten janken is dit in ieder geval een goede plaats. Dan wil ik ook best het lijdend voorwerp zijn
quote:
Ontopic:
Gisteren "Legally blonde" gekeken, blijft een gave film vooral door het acteerwerk van Reese Witherspoon.


Ontopic: Saw IV, ter voorbereiding op Saw V. Lekker bloederig, maar stukken minder sterk dan III (laat staan I).


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 15-01-2009 12:06 by Dentz Profiel van Dentz

Klopt, Saw I was vele sterker dan andere delen in de reeks. De rest vind ik meer van hetzelfde.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-01-2009 12:08 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 15 januari 2009 12:06 schreef Dentz het volgende:
Klopt, Saw I was vele sterker dan andere delen in de reeks. De rest vind ik meer van hetzelfde.

Het enige echt interessante eraan is dat je nieuwe gruwelijke dingen (nieuwe werktuigen in het algemeen, schedel openzagen in III, autopsie in IV) kan zien.

Behalve III, die vond ik opvallend sterk t.o.v. de andere sequals. Voor zover ik herinner vond ik die oprecht eng/spannend, iets wat bij II en IV zeker niet het geval was.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 15-01-2009 12:13]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-01-2009 12:11 by spectre Profiel van spectre

Je lult


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-01-2009 12:12 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Ja.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Daops
Usericon van Daops
Posted 15-01-2009 13:37 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 15 januari 2009 9:39 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Gisteravond gekeken met huisgenoten:



Zeer bizarre Franse film over een voedselschaarste waarbij de slager van een appartementencomplex via advertenties hulpjes krijgt voor de klusjes in huis. Deze klusjesmannen worden een week later door hem afgeslacht en men komt vrolijk het vlees bij hem kopen...
Dan komt er een nieuwe klusjesman waar de dochter van de slager verliefd op wordt. Een hele serie aan bizarre dingen gebeuren en de dochter doet er alles aan om de nieuwe klusjesman te redden van haar vader.

Gave, zeer bizarre film met een behoorlijke dosis zwarte humor! Een aanrader voor mensen die van rare films houden!
Inderdaad zeer bizarre film. Zag hem voor het eerst als 14-jarige en kon er helemaal niets mee. Dat veranderde later wel dus..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 15-01-2009 13:47 by MetalJan Profiel van MetalJan

The Forgotten

Beetje X-Files achtig, best oke.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-01-2009 21:42 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl




ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-01-2009 10:54 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 15 januari 2009 11:27 schreef bastianus het volgende:
Sorry voor dat "betweterige studentje". Komt voort uit het feit dat ik er op mijn werk vaak tegenaan loop dat wetenschappers mij moeten voorschrijven hoe ik bepaalde zaken moet doen, terwijl ik zeker weet dat mijn manier van werken beter is dan wat zij zeggen.
Als ik nu niet zo stom was geweest om op school en HBO overal tegenaan te trappen en met belangrijke mensen van het bestuur daar ruzie te maken op cruciale momenten, en mijn persoonlijke leven toen wat beter had georganiseerd, had ik nu zelf zo'n wetenschappelijke functie kunnen hebben. Heel veel voor je leven wordt nu eenmaal bepaald in de tijd dat je op school zit. Door rebels en puberaal gedrag heb ik hier vaak een zootje van gemaakt, waardoor ik nu nog middels allerlei cursussen en opleidingen dit aan het inhalen ben.
Aan de andere kant is het ook vrij sneu om achteraf te gaan zitten janken. Door mijn vrij onorthodoxe carrière heb ik ook weer allerlei andere dingen van het leven geleerd die ook nuttig zijn. En in mijn vrije tijd heb ik me inderdaad in heel veel zaken verdiept die ik vroeger heb laten liggen.
Ontopic:
Gisteren "Legally blonde" gekeken, blijft een gave film vooral door het acteerwerk van Reese Witherspoon. Grappig, zie net dat die vanavond ook op tv is op net 5.



Volgens mij is er geen max. leeftijd verboncen aan het doen van een opleiding. Als het je zo hoog zit kun je alsnog dat papiertje halen. Met jouw vooropleiding en werkervaring zou dat vrijstellingen moeten opleveren. piece of cake. Dan maar 2 jaar niet naar spanje en bereid zijn te luisteren naar een of andere jan lul in een rib broek.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-01-2009 10:56 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

Gisteren Cry Baby weereens gezien. Blijft toch een aparte film. Tenenkrommend, maar van de tennenkrommendheid moet de film het juist hebben. En Jhonny Depp en Traci Lords natuurlijk.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-01-2009 11:13 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 16 januari 2009 10:54 schreef ghoulliette het volgende:
Volgens mij is er geen max. leeftijd verboncen aan het doen van een opleiding. Als het je zo hoog zit kun je alsnog dat papiertje halen. Met jouw vooropleiding en werkervaring zou dat vrijstellingen moeten opleveren. piece of cake. Dan maar 2 jaar niet naar spanje en bereid zijn te luisteren naar een of andere jan lul in een rib broek.

Gaat over een paar jaar (als de kinderen naar school zijn) ook zeker gebeuren! Zit al in de pen hier op het werk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-01-2009 11:14 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

zoals ze bij Oprah zegen: Good for you!
Maar serieus, vier jaar afzien (of iets minder) en de rest van je leven daar plezier van hebben lijkt mij een goede keuze!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 16-01-2009 14:04 by Staalman Profiel van Staalman

Gister lekker Batman Begins weer gekeken.... blijft een toffe film.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 16-01-2009 15:21 by MetalJan Profiel van MetalJan

quote:
Op 15 januari 2009 21:42 schreef Judge M. het volgende:
Skin: http://www.tvgids.nl/programma/7660891/Telefilm%3A_Skin/


+ 1 Goeie film!


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 16-01-2009 15:53 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Wanted, wat is die film slecht zeg, ongelofelijk!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-01-2009 15:58 by mental Profiel van mental

quote:
Op 16 januari 2009 15:53 schreef Leviathanica het volgende:
Wanted, wat is die film slecht zeg, ongelofelijk!
heb je die film echt gekeken voor t verhaal ?


Fuck the world and fuck you


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 16-01-2009 20:43 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Net Postal gehuurd. Ik verwacht dat de film nog "slechter" is als de film. En dat is dan dus goed.

Ben benieuwd.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 16-01-2009 22:27 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 16 januari 2009 14:04 schreef Staalman het volgende:
Gister lekker Batman Begins weer gekeken.... blijft een toffe film.


En net The Dark Night... wederom genieten.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 16-01-2009 22:44 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Binnenkort met iemand naar het filmfestival in R'dam. Zometeen om 00:00 meteen maar even kaarten scoren voor The Hungry Ghost, en Gomorra. Ben benieuwd.


Slotje
De slotenmaker
Usericon van Slotje
Posted 16-01-2009 22:44 by Slotje (Administrator) Profiel van Slotjehttp://www.zwaremetalen.com

Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen