![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Sorry? Waarom sorry? edit: oh, voor mijn opmerking over studentje? hehe. Ik weet genoeg om te weten dat ik heel veel niet weet ( </parafrase> ). Qua natuurkundige shit moet je Wilhelm hebben, ja; ik weet -qua natuurkunde- alleen een beetje van hydrodynamica, river/zee-morphologie en mechanica. quote: Dat is ook kut (maar goed dat het weer redelijk is bijgetrokken). Ik verbaas me er altijd over hoe jij met ellenlange verhalen over religieuze/historische dingen aankomt. Dus dat geheugen is ook weer redelijk bijgetrokken? Respetc. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 15-01-2009 11:18] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Sorry voor dat "betweterige studentje". Komt voort uit het feit dat ik er op mijn werk vaak tegenaan loop dat wetenschappers mij moeten voorschrijven hoe ik bepaalde zaken moet doen, terwijl ik zeker weet dat mijn manier van werken beter is dan wat zij zeggen. Als ik nu niet zo stom was geweest om op school en HBO overal tegenaan te trappen en met belangrijke mensen van het bestuur daar ruzie te maken op cruciale momenten, en mijn persoonlijke leven toen wat beter had georganiseerd, had ik nu zelf zo'n wetenschappelijke functie kunnen hebben. Heel veel voor je leven wordt nu eenmaal bepaald in de tijd dat je op school zit. Door rebels en puberaal gedrag heb ik hier vaak een zootje van gemaakt, waardoor ik nu nog middels allerlei cursussen en opleidingen dit aan het inhalen ben. Aan de andere kant is het ook vrij sneu om achteraf te gaan zitten janken. Door mijn vrij onorthodoxe carrière heb ik ook weer allerlei andere dingen van het leven geleerd die ook nuttig zijn. En in mijn vrije tijd heb ik me inderdaad in heel veel zaken verdiept die ik vroeger heb laten liggen. Ontopic: Gisteren "Legally blonde" gekeken, blijft een gave film vooral door het acteerwerk van Reese Witherspoon. Grappig, zie net dat die vanavond ook op tv is op net 5. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 15-01-2009 11:31] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Ik bedoelde dat bij Thermopylae (die slag die je wel ziet) in 'het echt' veel meer troepen waren dan die 300 Spartanen, namelijk nog zo'n 1000 andere Grieken en een hele hoop heloten (soort horigen van de Spartanen). EDIT: wel grappig, de Perzen zagen de strafexpeditie ondanks dit verlies altijd als een succes: het doel was de Grieken even straffen voor hun hulp aan de opstanden in Klein-Azië en met de verwoesting van Athene was dit doel 'bereikt'. [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 15-01-2009 11:34] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: dat weet ik, maar naast dat het dus al wat minder heroisch is dan in de film verteld word is het einde dus ook een beetje te mooi weergegeven. Doordat ze later alsnog verslagen zijn is het denk ik ook nooit erg goed opgeschreven of een erg bekend verhaal geworden. ![]() |
|
quote: Prima hoor ![]() ![]() Ik kan me voor jouw vakgebied voorstellen dat dat erg vervelend is, ja. Staan die wetenschappers hiërarchisch eigenlijk boven jou? De (geestelijke) gezondheidszorg faalt toch (mede) omdat het qua management (en dus hiërarchie) slecht geregeld is? quote: Dat is ook lastig, dat zoveel al bepaald wordt. En niet alleen als je het zelf verkloot maar ook als je het simpelweg nog niet weet. Ik had de luxe dat gymnasium me goed af ging en dat ik Natuur en Techniek kon doen waardoor ik in principe bijna elke vervolgopleiding kon gaan doen. Per toeval heb ik toen een leuke opleiding gekozen (bleek uiteindelijk, hehe). Is er een kans (denk je) dat je nog zo'n functie kunt 'inrollen' ooit? quote: Oh, als je dan toch gaat zitten janken is dit in ieder geval een goede plaats. Dan wil ik ook best het lijdend voorwerp zijn ![]() quote: Ontopic: Saw IV, ter voorbereiding op Saw V. Lekker bloederig, maar stukken minder sterk dan III (laat staan I). Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Klopt, Saw I was vele sterker dan andere delen in de reeks. De rest vind ik meer van hetzelfde. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Het enige echt interessante eraan is dat je nieuwe gruwelijke dingen (nieuwe werktuigen in het algemeen, schedel openzagen in III, autopsie in IV) kan zien. Behalve III, die vond ik opvallend sterk t.o.v. de andere sequals. Voor zover ik herinner vond ik die oprecht eng/spannend, iets wat bij II en IV zeker niet het geval was. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 15-01-2009 12:13] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Je lult ![]() |
|
Ja. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Inderdaad zeer bizarre film. Zag hem voor het eerst als 14-jarige en kon er helemaal niets mee. Dat veranderde later wel dus.. ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
The Forgotten Beetje X-Files achtig, best oke. ![]() |
|
![]() |
|
quote: Volgens mij is er geen max. leeftijd verboncen aan het doen van een opleiding. Als het je zo hoog zit kun je alsnog dat papiertje halen. Met jouw vooropleiding en werkervaring zou dat vrijstellingen moeten opleveren. piece of cake. Dan maar 2 jaar niet naar spanje en bereid zijn te luisteren naar een of andere jan lul in een rib broek. ![]() |
|
Gisteren Cry Baby weereens gezien. Blijft toch een aparte film. Tenenkrommend, maar van de tennenkrommendheid moet de film het juist hebben. En Jhonny Depp en Traci Lords natuurlijk. ![]() |
|
quote: Gaat over een paar jaar (als de kinderen naar school zijn) ook zeker gebeuren! Zit al in de pen hier op het werk. ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
zoals ze bij Oprah zegen: Good for you! ![]() Maar serieus, vier jaar afzien (of iets minder) en de rest van je leven daar plezier van hebben lijkt mij een goede keuze! ![]() |
|
Gister lekker Batman Begins weer gekeken.... blijft een toffe film. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: + 1 Goeie film! ![]() ![]() |
|
Wanted, wat is die film slecht zeg, ongelofelijk! ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote:heb je die film echt gekeken voor t verhaal ? ![]() ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Net Postal gehuurd. Ik verwacht dat de film nog "slechter" is als de film. En dat is dan dus goed. Ben benieuwd. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: En net The Dark Night... wederom genieten. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Binnenkort met iemand naar het filmfestival in R'dam. Zometeen om 00:00 meteen maar even kaarten scoren voor The Hungry Ghost, en Gomorra. Ben benieuwd. ![]() |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |