![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Een echte giallo! Mooie fotografie, perverse en duistere motieven, goeie soundtrack en een onvergetelijke martelscene, maar ook zeer beperkte karakterontwikkeling, voorspelbaar plot en gruwelijke dubbing. Al met al uitstekend voor de regenachtige zondagmiddag. ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote: Vond je die echt zo goed? Vermakelijk, maar uiteindelijk toch wat dunnetjes. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
klassiekers weekendje, hehe Boondock saints, Ashwednesday,(weer Rise of the footsoldier ) en planet terror ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Je had gelijk, denk ik dan. Heb de film in vlagen onder het slapen door gekeken en vond er tot zover geen zak aan. Net Scheepsjongens van de Bonte koe gekeken..hmmm leuk en weer eens iets anders voor een Nederlandse film, maarrrr een medicijnman die opeens wegploft en een dik trom met een irri stem hadden ze weg mogen laten ![]() Zometeen Jumper en/of Iron man eens kijken ![]() ![]() |
|
Empire of the Sun ![]() ![]() |
|
Irréversible The Fountain ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote: Ik zei het toch. ![]() Gisteren, achter elkaar: ![]() ![]() ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: ja, vind ik echt. naast het vermakelijke actiespectakel vind ik de maatschappij die in die film (en ook natuurlijk in het originele boek) aanwezig is interessant. ![]() |
|
quote: Misschien is het met het boek in het achterhoofd wel een stuk leuker dan ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: in de film was toch ook aanwezig dat je bijv. alleen stemrecht had als je in dienst was geweest? (of heb ik dat zelf onbewust ingevuld) ![]() |
|
quote: Dat weet ik al niet meer, eigenlijk. In ieder geval voeren dat soort thema's niet de boventoon in het verhaal ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: maar ook de "onder"tonen kunnen een film/boek interessant maken natuurlijk. maar ieder vult dat maar in hoe hij/zij het wil hebben. lees het boek trouwesn maar eesn een keer (als je van SF houdt ten minste) ![]() |
|
quote: Interessant om het over die ondertonen te hebben? Zeker! Als het echter overwegend een kutfilm is gaan die ondertonen het niet redden ![]() quote: Ja, dat gaat wel een keer gebeuren. Past wel enigszins in het rijtje dystopia's waar ik verder nog mee bezig was/ben ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: 2 toppers van wereldformaat! ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Laatste twee dagen: ![]() ![]() ![]() ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: dit lijkt me wel wat ![]() Suck my piss ![]() |
|
me too ![]() |
|
quote: Heb 'm afgelopen week ook gezien, leuke docu ![]() ![]() |
|
quote: Zeker! Irréversible was niet de eerste keer, maar wel voor het eerst sinds lange tijd dat ik het weer trok om hem te kijken. Van The Fountain was ik onder de indruk. ![]() |
|
Gisteren Iron Man gekeken, had er niet veel van verwacht, maar hij was ![]() ![]() |
|
Ik las op Niburu dat het eigenlijk een documentaire is, indrukwekkend! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |