![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heb je wel eens een recente foto van Cox gezien? Schrikken, hoor. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Nee, ook al aan de botox? ![]() |
|
tonen!! voor na signature ![]() |
|
quote: ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Zo, die is 'lekker' verpest, de tering. ![]() |
|
+1 ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Ik snap niets van mensen die dat doen, denken ze nou echt dat ze door die zooi er beter uit gaan zien... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Als ze maar geen rimpels meer hebben... ![]() |
|
![]() ![]() |
|
En ontopic maar weer! Ik ben hier The Wicker Man aan het kijken (nu reclame), spannende film, vind m tot nu toe super! ![]() ![]() |
|
quote:cage toch ? een van zijn slechtere films, na ghostrider, hehe Fuck the world and fuck you ![]() |
|
The Wicker Man met Nicolas Cage is echt héél slecht. Tenacious D and The Pick of Destiny Arlington Road Mr. Brooks ![]() |
|
quote: Jup, Nicholas Cage, had niet verwacht dat hij ook echt dood zou gaan, heel on Amerikaans gehghe. En er zijn veel meer slechtere films van Cage, kijk naar National Treasure deel 1 & 2.... ![]() Ik vond de film gaaf, beetje The Village achtig. ![]() ![]() |
|
quote:NT 1 en 2 keek ik alleen maar af vanwege dat mooie blondje wat erin speelde... ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
![]() Ies nais! ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Hulk Zo fout en daardoor heel komisch ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: dat valt tussen s3 en s4? ook maar es opzoeken dan. net aan de serie begonnen, s1e9 nu quote: net Death Race, zo fout en daardoor heel komisch ![]() eerder Burn After Reading ![]() ![]() ![]() ![]() the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. ![]() |
|
Hellboy 2 : the golden army; Del Toro weer met zijn dark fantasy hehe The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Laatste dagen een aantal films gekeken: Reconstruction Låt den Rätte Komma In Le Conseguenze dell'Amore Deliverance Magnolia Night on Earth La Haine Taxi Driver ![]() ![]() |
|
quote: en die film erna ![]() signature ![]() |
|
Night of the Creeps ![]() ![]() signature ![]() |
|
quote: die is zeker cool, en menig oude opa/oma ![]() echter, bij de aanschaf van de DVD-box van het laatste seizoen zit deze film er opeens weer bij. dat hadden ze wel eerder mogen zeggen vind ik . maar goed zeker weer een vette DVD ![]() |
|
quote:Klopt, vertelt het verhaal van de Pegasus ook mooi. quote:[blikken stem]"By your command"[/blikken stem] Ik koop de hele box wel zodra alle seizoenen in een box zitten. Sommige dingen zijn het wachten wel waard. ![]() En die film dubbel hebben is ook geen ramp, ik ken nog wel een fan. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |