![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
De eerste helft sowieso. 28 Weeks Later ![]() |
|
quote: Mwah, die viel me nog wel mee... ik doel eerder op iets als Condemned ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Shit, dan moet ik die toch maar eens gaan spelen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 28-10-2008 1:12] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Zeer zeker doen! Engste game die ik ooit gespeeld heb, jammer dat deel 2 niet uit is voor de PC geloof ik... en zo wel, dan kan ik die hier toch niet draaien Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Alien ![]() ![]() |
|
vanavond naar Eagle eye! Ben benieuwd ![]() ![]() |
|
quote: Toevallig laatst Wall-E en 2001 A Space Odyssee gezien dus de ontknoping lag nogal voor de hand. Al was Dave wel wat beter in geheugen kaarten verwijderen. Toch ondanks het "ohnee enge computers cliche' toch een erg leuke film. ![]() |
|
Scheelt me weer Wall-E en Eagle Eye kijken in ieder geval, dankjewel! Ben natuurlijk wel benieuwd naar Burn After Reading. ![]() |
|
The Mist ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Cyber Seduction ![]() |
|
gisteren Cry Baby. blijft een leuke film. ^^ en eergisteren dus Mirrors. ![]() ![]() wilde eigenlijk nog wanted kijken vanavond maar ik denk dat ik die maar even laat schieten.... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Gister The Attack OF The Killer Tomatoes gekeken, wat een slechte en melige film. ![]() ![]() |
|
Burn After Reading ^^ Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Er zijn meer vand die tomatoes films. Verplichte kost, audio, allemaal even slecht. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: En? Hoe was ie? Ben benieuwd... lees er diverse reacties over.. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Ik ga ze stuk voor stuk kijken als ik ze kan vinden! Blblblèèhblèhblblblèh! ![]() |
|
quote: Ik weet niet meer in welke, maar in 1 van de films zit zelfs george clooney (ofzo). ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Is het iets? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: ik denk van wel en ik hoop het, ga 'em vrijdagnacht kijken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Laat maar even horen naderhand dan, ik ben wel benieuwd. Vind het moeilijk in te schatten. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Burn After Reading, ik vond hem errrrg lollig. Maar niet een film die echt blijft hangen of zo. Gewoon de vette boertige lach ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
ik vond m wel ruig ja ![]() lekker heftig begin meteen al. er zaten ook wel wat momentjes in waarop mijn maag wel een beetje begon te borrelen ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Ja, maar jij bent een meisje. Ik wil het oordeel van Wim ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
The Descent. Prima film, maar ook niet om van achterover te vallen. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |