![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Klinkt goed! ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: +1, cool, dat wordt bios dan, geluid is dan sowieso vetter en ik ken niemand met een thuis bios! ![]() ![]() |
|
quote: D'uh! Vanavond maar weer eens een relax avondje op de bank. Boeiender ![]() |
|
quote: Altijd goed! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
The Abyss ![]() ![]() |
|
Human Traffic ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Net op tv weer eens gezien: Robin Hood: Men in tights. Geniaal! Citaat: "Mime is a terrible thing to waste." Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
![]() Het verhaal gaat af en toe wat snel, het zou leuker zijn geweest als sommige stukken ietwat uitgebreider waren. Ondanks de redelijk originele opzet een beetje een standaard rode draad (een slechterik die door drie antihelden van buitenaf wordt overwonnen, waarvan de hoofdrolspeler op een verliefd wordt en het met de ander niet kan vinden). En Kilowatt, die wil je het liefst meteen uit elkaar zien knallen. Maar je kijkt dit soort animaties natuurlijk meer voor de ontspanning en de humor, en daarvoor is het een best een prima film, zoals de meeste animatiefilms eigenlijk wel. ![]() |
|
Filmavond met Zus M. gehad: - Wall-E thuis op dvd - Madagascar 2 in de bios Beiden zeer geslaagd ![]() ![]() |
|
quote:ohw ik vind die film echt geniaal. Die exit bordjes ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Ik heb (weer) ook gekeken, wat een heerlijke slechte film! ![]() "Do I have a mole??" [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 14-12-2008 23:18] ![]() |
|
Net de Fantastic Four op TV. Behoorlijke rukfilm. Vanmiddag weer eens Dogma gekeken; een klassieker! ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote:Ik moest! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Toch blijft deze Mel Brooks-film de beste aller tijden. Er gaat het gerucht dat Joop van den Ende nog steeds een keer de musical van deze film naar Nederland wil halen: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
lkkr gay en fout: TITANIC! ![]() ![]() ![]() Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds ![]() |
|
quote: Zeg Killerds, je mag nu het onzin gedeelte in ![]() ![]() |
|
Vanmiddag op school: Batman: The donkere nicht Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote:I know a trick with this pencil. En zojuist Mission Impossible III. Lekker. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Dat was wel een mooi stukje idd ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Tadaaa. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
The Orphanage...van dezelfde maker als Pans Labyrinth, erg spannend ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
Kiss Kiss Bang Bang, en ik vond 'em goed! ![]() |
|
Death Race gezien, lekkere actiefilm. Taxidermia, erg mooi gefilmt zoals hier laatst ook aangegeven was, en licht absurdistisch. Boeiender ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |