|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Razor was zeker heel erg gaaf, ja. Nu nog twee weken wachten op nieuwe afleveringen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ik ben met alles wat je hier regulier in de winkel kunt krijgen bij. Dat halve seizoen vier ga ik (nog) niet aanschaffen voor die absurde 40+ euro dus die heb ik gedownload. De 16e begint in Amerika het laatste (halve) seizoen en ik ga er vanuit dat die een dag na uitzenden ook wel ergens te vinden zullen zijn. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Days of Heaven [Dit bericht is gewijzigd door Psychonaut op 04-01-2009 12:16] |
|
quote:Ach so. Enjoy en niets verklappen! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: ik zal de serie (geldt ook voor Lost etc) pas zien als de DVD-box in Engeland te bestellen is. Maar goed, dan is het ook wel flinke genieten. |
|
quote: heb 42 euro voor neergelegd voor seizoen 4, prima prijs voor 32 afleveringen. Een gemiddelde film op dvd kost tussen 12,50 & 35 euri... het is wel weer een 'fantastisch gebeuren'. Het wordt steeds ingewikkelder. |
|
What happens in vegas. Wel aardig. En natuurlijk weer bottom. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
The Mist Stephen King heerscht Film van 2008 signature |
|
quote: bottom kan je niet vaak genoeg bekijken Je moeder. |
|
Disturbia voor de 3e keer Red Dragon Het is de lichtinval ;') |
|
quote:waarom kijk je zo'n kut film voor de derde keer ? voor die lekkere vent die erin zit ? een andere reden kan ik me niet bedenken... Fuck the world and fuck you |
|
Monthy Python - Search for the holy grail Life doesn't get much better than this! |
|
Bezig met deze momenteel: When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Dat doen we dan ook zo ongeveer elke nacht in het weekend. Gelukkig heb ik nog een gesealde 3dvd box. Deze die we nu kijken zal ook wel niet hééél lang meegaan, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:die is goud! ik leg nog krom van dat konijn! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Tis gewoon monty python and the holy grail. Tenminste, die heb ik hier thuis liggen. ;-) En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Een reden die jij je zou moeten bedenken is in ieder geval eerder "voor die lekkere chick die erin zit"* dan wat je nu zegt, gaylord *voor zover dat geldig is, ken die film niet. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Use the holy handgrenade! Life doesn't get much better than this! |
|
quote:oeps. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Het was meer zo van 'och die heb ik al lang niet gezien' hehe Het is de lichtinval ;') |
|
quote:maar toch al drie keer.... Fuck the world and fuck you |
|
quote: De film is al een tijd uit dus het kon weer haha Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Blijft een kutfilm, hoe vaak je hem ook kijkt Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Mwa valt mee hehe Het is de lichtinval ;') |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |