|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
TNG vind ik als serie beter, maar qua films kijk ik idd liever TOS, ja. Hele sfeertje vind ik daar veel beter. First Contact is echter wel een gave film ja. Die nieuwe film ben ik heel bang voor. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 03-10-2008 10:00] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
the departed, echt een hele gave film. moest mn kop dr wel goed bijhouden gezien er geen nederlandse ondertiteling bij zat, maar daar wen je snel genoeg aan |
|
quote: Khan is de MAN! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Die zou het nog geen 10 sec. volhouden tegen een willekeurige borgdrone. |
|
pfff, nerd Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Khan pwned iedere Borgdrone die je erop afstuurt. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: ik heb net enkele seizoenen Voyager erop zitten dus ik zit "diep" in de materie. moet de oudere films ook nog aanschaffen trouwens! |
|
quote: Dat vond ik nou drie keer niks, Voyager, maar ik geloof dat we die discussie al eens eerder hebben gevoerd. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
de beste startrek voor mij blijft deep space nine en voyager is de "slechtste" van alle series maar toch nog zeer vermakelijk. Ten eerste omdat janeway tegen of in iedere space-anomaly aanvliegt die er te vinden is in het heelal, ten tweede door de filosofische vragen die se serie oproep( waar worden al die shuttles toch opgeslagen want voyager moet een oneindige aantal shuttles hebben. zowat iedere aflevering sortr er en neer). Maar serieus, er zitten wel een aantal heersende karkters in. Vooral de Dokter |
|
Nou, ik vind StarTrek: Enterprise eigenlijk de minste. Voyager vind ik eigenlijk wel gaaf! |
|
Ik ben het met Attila eens: DS9 heerscht en VOY is beroerd, de Dokter daargelaten. Enterprise vind ik persoonlijk beter te pruimen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Gisternacht doomsday gekeken. Wel vermakelijk, maar niet zo'n best verhaal. Wel boordevol aktie, misschien wel wat teveel. Laatst kreeg ik de tip om final destination 3 te kijken, vond ik erg sterk. Vandaag deel 1 en 2 gehuurd. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Event Horizon Redelijk SF vermaak. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Red Eye Leuke psychologische thriller van Wes Craven Faustian Spirit of the Earth |
|
The Visitor |
|
En deel 1 was ook gaaf. Dat ik niets wist vwb die serie... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Babylon AD , vermakelijk maar niet bijzonder. |
|
Iets met halve ninja's en een godin van de vernietiging in een doodskist. H-o-e-r-e-n-s-l-e-c-h-t. |
|
quote: Nep horror-fan [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 05-10-2008 13:14] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Hehe. Die dvd hoesjes zien er ook zo nietszeggend uit. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Die eerste heb ik een tijd terug gekocht, hoe vond je 'em? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
starship troopers III (en deel I was nog wel zo goed) |
|
Hehe, ik zag 'em liggen bij de videotheek, bewust laten liggen en niet onterecht, blijkbaar. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |