|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik vond er weinig aan iig Life doesn't get much better than this! |
|
nog niet gezien maar weinig positiefs over gehoord. maar meestal is dat juist een reden om hem te gaan kijken Je moeder. |
|
quote:nou het mokkel wat erin zit dat is toch wel erg goed te doen hoor een mooi stukje vlees. Fuck the world and fuck you |
|
nice, wie? Je moeder. |
|
quote:ik let niet echt op namen als ik zulke drinkers voor me zie hoor. misschien weet kimmey het. Fuck the world and fuck you |
|
even op imdb gezocht maar zag geen lekkere chick hoor Je moeder. |
|
quote:dan hebben we een andere smaak dat kan he. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hoeveel dvd's zijn daar eigenlijk van? Ik heb een 3dvd box en 2 live shows van Bottom, is er nog meer? |
|
Yeah, er zijn 5 live shows, alsmede de film Guesthouse Paradiso. Allemaal samen te verkrijgen (met geloof ik nog een extra DVD) in de Big Bottom Box. Die wil ik binnenkort eigenlijk ook nog eens gaan halen. |
|
Er was zelfs sprake van een vierde serie, script was al geschreven enzo, maar de bbc wilde niet meewerken oid. Eeuwig zonde. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
De cultfilm van Iglesia. Eigenlijk viel dit behoorlijk tegen. De thematiek hebben we vaker gezien (tm bonny&clyde aan toe) maar dit is meer een sensatie-beluste film, die enkel bedoelt is om te shockeren. Dat kan heel leuk zijn, maar is hier niet leuk genoeg. Rosie Perez spat trouwens wel van het scherm en is tevens de enige reden te blijven kijken. Een vak wat Iglesia veel beter verstaat is de zwarte komedie (denk ook aan 'La Communidad'). Manman, wat heb ik hierom gelachen, de slechtheid in de mens wordt tot in het breedst uitgemeten met de snelheid van een achtbaan. Absolute aanrader! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote:Het fableuse einde is niet uit het boek Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Doe je verrekte netjes, aangezien seizoen 4 op dit moment nog maar uit 12 afleveringen bestaat en de rest vanaf 16 januari in Amerika van start gaat. Er is ook geen enkel seizoen met zoveel afleveringen. - Miniserie - S1: 13 episodes - S2: 20 episodes - S3: 20 episodes - Razor - S4: 20 episodes (waarvan 12 dus nu uit) Volgens mij ben je stiekem in de war met iets anders. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
verdomd, je hebt gelijk...het zijn er inderdaad helemaal geen 32...en die schrijvers staking helpt ook niet mee nee. Haha. Blijft geniale serie toch. |
|
quote: Dat zeker! Maareh, DUUR HE? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: och, vind het nog wel meevallen....in verhouding met films dan. Is wel duurder dan die andere seizoenen, had nog wel iets goedkoper gemogen ja. btw, geld moet rollen, toch? |
|
quote: EchtN jammer! zalig einde signature |
|
The Devil's Own |
|
Hmmmm, vanavond óf Texas Chainsaw Massacre The Beginning, Alien Raider, Dr. Jekyll and Mr. Hyde (2008) maar eens kijken.... denk dat het de eerste wordt. Boeiender |
|
quote: En hij viel me niet tegen, als je zoals ik de laatste remake wel gaaf vind, dan is dit een dikke aanrader, lekker goor, en ziek. Boeiender |
|
Zojuist. Sodetyfustering, ik dacht dat de eerste 10 minuten van Saving Private Ryan grafisch waren... Het enige wat ontbrak was ietsjes meer lichtspoormunitie maar hawddamn... De lappen vlees vliegen in het rond! [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 07-01-2009 10:36] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Gister Oorlogswinter gezien. Ik vond het wel goed, maar anderen vonden hem saai. Misschien vond ik hem niet saai omdat ik er van uitging dat het een kinderfilm zou zijn... Die Jack was trouwens erg yummie! Heb het boek niet gelezen btw. Ook aan het kijken: Band of Brothers. Vergeleken met Oorlogswinter.. het is alles wat Oorlogswinter niet is, het gaat namelijk daadwerkelijk over de oorlog en de gruwelijkheden die erbij horen. Bij oorlogswinter krijg je toch het idee dat wo 2 weinig voorstelde in Nederland. Ben nu bij aflevering 7. edit: vorige week gezien--> bedtime stories. behoorlijk geniale film. Ondanks die vage cavia. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 07-01-2009 10:19] |
|
Saw V Als je je erbij neer hebt gelegd dat de opvolgers nooit meer in de buurt komen van het niveau van de eerste is't best een aardige film. Natuurlijk wordt het zelfde concept nog verder uitgemolken zonder al te grote verrassingen, winnen de slechteriken weer en blijken de verliezers ook niet helemaal onschuldig te zijn. Maar ook deel 6 t/m 25 ga ik gewoon weer kijken. |
|
Hoe weet jij nou dat deel 26 een boutfilm wordt dan..? Maarem, op deel 1 na, welke is de meest onderhoudende uit de serie volgens jou? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |