|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Komt door het weer. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=301354847 voor de mensen die de soundtrack net zo geniaal vinden als ik: op deze myspace staan alle tracks. |
|
quote: Nee. |
|
Wall-E |
|
|
|
Gemist door in slaap te vallen. Heb Zusje nog wel gezien |
|
Net weer Fight Club gekeken met Lain +1. De tering. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 22-11-2008 1:02] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Tenacious D in The Pick of Destiny Was wel aardig. |
|
Hide And Seek, niet heel leuk ofzo Het is de lichtinval ;') |
|
Gay Niggers From Outer Space. Behalve de titel was er precies niets grappig. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: "Come out, come out, wherever you areee..." Ik vond 'em wel leuk |
|
Earth |
|
asterix en de oly;pische spelen. eigenlijk viel die best wel mee. |
|
Quantum of Solace net in de bioscoop gezien, ik vond het wel een aardige film, niet echt spectaculair, vooral het einde viel me zeer tegen. Had toch wel meer van deze film verwacht. [Dit bericht is gewijzigd door jeroen83 op 22-11-2008 22:39] Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Elizabethtown. Verassend leuk. Je verwacht een romantisch drama met Orlando Bloom en Kirsten Dunst (wat ook best leuk kan zijn), maar je krijgt veel meer dan dat. Bijvoorbeeld een geniale zelfmoord machine, een geniale roadtrip, en daarnaast ook nog diepgang over het succes van falen. Ook geschikt voor jongens dus. met btw aandacht voor goede muziek (ook een geniaal live optreden van free bird door Ruckus): Jessie Baylor: I teach my kids about the things that really matter. I will teach them about Abraham Lincoln and Ronnie Van Zandt, because they are equally important in my house. |
|
Madagascar 2 -> wel grappig Naked Gun2 1/2 -> klassieker natuurlijk Superhero movie -> ontzettend slecht Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Idd, deel 1 was iets leuker. Geniaal dat die pinguïns een grotere rol hebben gekregen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Deel 1 was idd leuker en vooral die pinguins zijn het leukste in de film samen met dat kleine ADHD beestje Het is de lichtinval ;') |
|
21: best wel leuke film W Delta Z: erg middelmatig Good Bye Lenin!: Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: Jammer dat die oma weer terug was, wat was die irritant en niet-grappig. Beginscene was wel erg geniaal Zenial |
|
quote: Die ga ik vanavond loeren |
|
Tropic Thunder: geweldige komedie! De show wordt gestolen door Downey Jr.: "I know what dude I am. I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude! " En er zit een cameo in die zo geniaal is, dat je hem pas aan het eind doorhebt. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
die downey jr. is de laatste tijd wel weer goed bezig. In zodiac en iron man overtuigde hij ook al. Ben dus erg benieuwd naar die lachfilm waarin hij een neger speelt als ik het goed heb |
|
Compleet memorabel is natuurlijk zijn rol in Natural Born Killers, maar dit is ook weer geweldig. Kijken die meuk! Dear dirty delightful old drunken old days |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |