|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Inderdaad overweldigend mooi Gaiman is ook wel echt een meester in het creeëren van interessante 'schaduwwerelden' die de normale wereld raken (Neverwhere, Mirrormask, American Gods, etc.). Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:hear hear! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Superman II - Richard Donner cut Beter dan de originele release. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
|
|
Blood Diamond |
|
Eyes Wide Shut [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 21-10-2008 9:25] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Superstision en Rawhead Rex Wil je muilperen? |
|
Munich |
|
van de week weer eens dude where is my car gezien.. blijf het een heerlijk duffe film vinden.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik benut mijn vrijetijd goed en kijk elke aflevering in een raptempo. |
|
Tweede serie is ook tof. Is alleen geen film. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik vond 'Eternal Sunshine of the Spotless Mind' goed Destroying is a necessary function in life. Everything has its season, and all things eventually lose their effectiveness and die. |
|
Die heb ik ook nog ergens liggen, nog nooit gezien. Binnenkort maar eens opzoeken. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Verplichte kost! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Inderdaad, gave film. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: waarom? |
|
quote: Omdat het verhaal geniaal is. En Jim Carrey echt goed speelt. Dat hele warrige en paniekerige van de film spreekt me wel aan. Destroying is a necessary function in life. Everything has its season, and all things eventually lose their effectiveness and die. |
|
quote:''No shit Sherlock :p. Ben nu bij aflevering 5 van seizoen 2. |
|
Lees de topic-titel Sherlock Daar hebben we een televisie-serie topic voor. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Kwam Saw 5 niet uit op 31 oktober? Het is de lichtinval ;') |
|
Daaromtrent ergens ja. En dit zou dan toch -echt- de laatste moeten zijn. Maar goed, zal er wel weer aan liggen hoeveel mensen hem gaan kijken She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: nee, dat vind ik te mager maak er eens wat werk van waarom vind je iets mooi? waarom spreekt jou iets aan? probeer dat onder woorden te brengen en dan geniet je er nog meer van dus probeer het nog eens [Dit bericht is gewijzigd door ##**Boemba**## op 21-10-2008 20:57] |
|
Aan het solliciteren voor de post van smaaknazi? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ben benieuwd naar deel 5. Het was een Europese release had ik ergens gelezen. Het is de lichtinval ;') |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |