|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Superhero Movie. Heerlijke parodie film Life doesn't get much better than this! |
|
Lakeview Terrace, erg gaaf! The Bank Job, ook zeer vermakelijk.. Mirrors, geinig, prima popcorn-vermaak. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Gisteren een relax avond met als begeleidende films Ghost Town, leuke comedy, wel braaf, en Eagle Eye, beetje onwerkelijke actiefilm, maar wel vermakelijk. Boeiender |
|
weer eens gezien: alien aliens |
|
Hmmm. Zin in een lekkere thriller vanavond; nog aanraders ? Een lekker beetje spooky en eng graag! Iets wat een mens in de videotheek zou kunnen halen. (The Orphanage heb ik overigens al gezien). [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: alien. spookier en enger kan haast niet |
|
Nah, ook al gezien. Zoek een iets recentere film. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Mirrors is wel aardig. Boeiender |
|
met kerst de ultieme kerstfilm: das leben der anderen *kuch* was wel een erg coole film though er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Is die al uit op dvd, qua huren? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Die stond al een tijdje op de lijst, ja. Misschien dat ik die vanavond dan wel oppik. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Geen idee. Boeiender |
|
Op zijn minst een bizarre film te noemen van Polanski. Goed of niet, de film is compleet over de top. Zekere plussen zijn het vakkundige camera-werk en het superieure acteerwerk (vooral Coyote), zekere min is de ondraaglijke soundtrack van Vangelis. Discussiepunten te over: is dit een hysterische, softpr0nografische melodramatische soap-opera of is dit een indringend portret van obsessieve liefde, passie, verraad, perversiteit en een destructieve draaikolk van wederzijdse afhankelijkheid. Ik ben er zelf nog niet uit, maar check dit! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Gisteren Disaster Movie gezien, het is dat ik te lui was om hem uit te zetten, maar wat een verschrikkelijke kutfilm zeg, ontzettend niet leuk en slecht geacteerd. Bah. Boeiender |
|
Eergisteren Dresden gezien, die was wel erg gaaf moet ik zeggen. Against God and Government |
|
quote: Dat dacht ik ook altijd. Maar om de proef op de som te nemen heb ik in het verleden met een paar mannen gezoend. Om te kijken of het echt sociale conditionering was. Conclusie: Mannen zoenen echt smerig. Ontopic: Shrek gekeken, en daarna Over the hedge op dvd. Heerlijk flauw en goede stemmen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
The Three Musketeers ik blijf genieten van die film Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Die Hard 4.0 |
|
quote: is die goed ja? ik schaam me dat ik alleen deel 1 nog maar half heb gezien |
|
Midnight meat train, erg goede film tot er aan het eind vreemde zombies komen.. |
|
Hartelijk dank voor de spoiler! Als je films bespreekt gelieve niet het plot weg te geven. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
The Dark Night = Narnia - Prims Caspian = aardig "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Papillon |
|
Gisternacht staying alive, aardige horrorfilm. Van de week ook the love guru gezien. Ik snap best dat veel mensen dit een vreselijke film vinden, maar ik heb me rot gelachen. Je moet wel van de humor van Mike Myers houden. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |