|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Botched verschrikkelijk slecht [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 24-11-2008 14:03] signature |
|
quote: Bloody great |
|
I Am Legend Was wel oke. |
|
De lama's - Superhelden Edit: Was zeker wel een gave dvd, leuke compilatie [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 25-11-2008 7:38] Het is de lichtinval ;') |
|
Get Thrashed. Documentaire die een goed beeld geeft over het ontstaan en de ontwikkeling van thrash metal. Wat me wel weer opvalt is de verheerlijking van puberaal gedrag door de Amerikanen. |
|
The Time Machine Was wel ok. |
|
Als je de nieuwe keek, kijk dan de oude, vele malen beter... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Of lees gewoon het boek. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Madagascar 2 Echt veel vetter dan deel 1! Grapjes die kinderen nooit kunnen begrijpen + nog menselijkere features op de dieren = NICE Ook benieuwd naar Ice Age 3 en Monster vs Aliens |
|
Saw V, heeft z'n momenten maar eigenlijk is het bagger. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Jij zit in het verkeerde topic... Maar goed, je hebt het boek gelezen begrijp ik hieruit. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Natuurlijk, is een klassieker man. Die twee films doen weinig recht aan Wells' boek, imho. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Nu pas Perfume gezien en mezelf voor het hoofd geslagen waarom ik die niet eerder ben gaan kijken, wat een geweldige absurde film en Death proof, weeral geweldig werkje van tarantino Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
The Transporter 2 War (Rogue Assassin) The Bank Job Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull |
|
In Bruges. Uitstekende thriller, zelf Colin Farell is dragelijk. Vooral zeer vermakelijke, licht absurdistische dialogen. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: en ergens in de film is ie zelfs een dude playing the dude, disguised as another dude who is disguised as another dude |
|
quote: Oeh die wil ik ook nog zien, m'n neefje van 6 maar eens meeslepen. |
|
Street Kings Corrupte zooi bij de politie. Niet slecht. |
|
quote: Heb je de extra's bekeken? "Fuck off! Midget!" I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
|
|
Predator If it bleeds, we can kill it |
|
Saw II ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
The Mutant Chronicles. Een aardige actiefilm. Boeiender |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |