|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Sex & The City - the movie labiele wijven Bug - een ok film met schizofrenie, was ok signature |
|
Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull |
|
Gisteren Death Proof, van Quintin Tarantino. Nu heb ik volgens mij zo'n beetje al z'n films gezien, en dit is zeker de minst goede. Vooral die eeeeindeloze dialoog tussen die wijven in het tweede deel is extreem saai. |
|
Viel me ook erg tegen. Afgelopen nacht house of the dead gekeken. Mja. Niet zo'n beste film, al zaten er wel leuke special effects in. Ik heb deel 2 ook hier liggen, oei, oei, of ik daar nog wel zin in heb... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
gezien op dvd nieuwste indiana jones american gangster beiden |
|
Loft, zalige film Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Gisteren op dvd gekocht voor 4,99, kon hem niet laten liggen: Leni Riefenstahl's "Triumph des Willens" |
|
quote: Vond hem ook tegenvallen. De 'grindhouse' film van Rodriguez, Planet Terror, vond ik echter weer ronduit briljant. |
|
CSI: Grave Danger maar weer eens gekeken vanmiddag. [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 26-10-2008 17:58] Het is de lichtinval ;') |
|
eagle eye, supervet!!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
À l'intérieur Portie gore en bloed voor de komende maand wel weer gehad! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Is dat die film van Uwe Boll? Man man wat vond ik dat een rukfilm. Ter compensatie 3 Fulci films achter elkaar kijken Wim. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Gisteren: Blijft een geniaal stuk Britse comedy, met natuurlijk een weldaad aan steengoede muziek. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: wie heeft de soundtrack dan verzorgd?? zelf gezien: This is England |
|
quote: Marduk. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: ja, die laatse cd van hen is echt super! |
|
Van ´t weekend Die Hard 4 gezien. Halverwege in slaap gevallen. spelfout weggehaald... |
|
quote:Ik vind die dialogen vrij briljant anders Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Gave film inderdaad. Lost Highway |
|
Laatst in de bios 'Death Race' gezien. Spectaculaire actie, gaaf om naar te kijken. Je moet er zeker niet heen gaan voor het fantastische verhaal, maar de actie is zeer vermakelijk. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Gisteravond geprobeerd The Ring 2 te kijken.. Halve wege maar uitzet brrrrrrr Het is de lichtinval ;') |
|
Welke versie de Amerikaanse of de Japanse? Wil je muilperen? |
|
Ik gok zo de amerikaanse... aangezien er niet Ringu 2 staat. Was het maar zo dat ik al die films nog eng vond, maar helaas... enige waar ik nog gefreakt van kan worden zijn Lynch z'n films. Of een goede enge game. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik kijk horror ook al lang niet meer om bang te worden. De enigste film die mij nog echt de kriebels weet te geven is The Exorcist. Wil je muilperen? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |