|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
democratisch land he moederkoek met een glaasje vruchtwater |
|
Trouwen is gay! |
|
niet trouwen is ook gay...meestal.. |
|
quote: En vrouw-man relaties?? |
|
quote:Zo lang ie er voor betaald' |
|
waarom is trouwen nou weer gay, hou je van mannen neuken? Kankerlul |
|
Dood gaan, dat is pas gay. Oud Vuil. |
|
waarom dan? |
|
quote: haha Kankerlul |
|
Het ultieme verlies van de belangrijkste wedstrijd van je leven. Er is geen revanche. Geen "dan doen we het overnieuw". Niks. Oud Vuil. |
|
Nog altijd gelukkig? Kankerlul |
|
Zeker. Maar ik had niet anders verwacht, trouwen heeft niet iets veranderd aan onze relatie. We waren zowiezo al 10 jaar een koppel en nu dus 12, waarvan 2 jaar getrouwd. Oud Vuil. |
|
quote: super!!! petje af Kankerlul |
|
jezus, is dat al twee jaar terug? |
|
quote: hupsakee, en ik ben weer een week depri. bedankt wim! |
|
quote: Ik ben ook al zo een 12-13 jaar samen met mijjn vriendin (nog niet getrouwd, doe we nog wel eens een keer). (en we zijn elkaar nog niet beu) |
|
quote: Als ik dat soort dingen hoor kan ik altijd ontzettend blij worden... gewoon omdat er nog mensen bestaan die intens van elkaar houden Kankerlul |
|
Ik zie mijzelf dus echt niet trouwen he, laat staan kinders poepen. Volgens mij krijg ik het dan veel te benauwd en is de relatie dan zo over. Idee vanaf gisteren overigens, dus al het voorgaande gepost telt niet meer haha. Reden was een krijsend pokke kind in de bus en een getrouwd stel dat zat te kleffen terwijl dat kutkind de zooi bijmekaar schreeuwde. |
|
dan verander je ook snel van mening het ligt trouwens helemaal aan jezelf of jij een krijsend kutkind krijgt... (heeft namelijk met opvoeding te maken) Kankerlul |
|
Hoe voed je een kind goed op dan? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Hehehe, mja ben een tweeling-tweeling van sterrenbeeld dus dat ligt daar aan echt waar! Ja ach, mocht ik ooit kiddo's krijgen dan hebben die zeker weten een strenge opvoeding. Ooit eens een mooi verhaal van een collega gehoort, haar baby was constant aan het krijsen en hield niet meer op. Alles was nagekeken tot aan honger en luiers enzovoorts. Ze had visite in huis en dit was nogal vervelend en storend, heeft ze het kind opgepakt en met de woorden 'als je niet gewoon kunt doen, ga je maar even naar je eigen kamer' naar de baby kamer gebracht waar het kind binnen 2 minuten stil was. Komt vanuit het werk vandaan, zit erin gegroeid. |
|
quote: onvoorwaardelijke liefde, normen, waarden, structuur, duidelijkheid en grenzen Beweerd de pedagogische goeroe MindlessMayo |
|
quote: Okay, onvoorwaardelijke liefde is duidelijk. Wat zijn normen en waarden, zijn die niet bij iedereen anders? Welke structuur? Duidelijkheid waarin? Welke grenzen? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Heeft allemaal met mekaar te maken, een kind heeft behoefte aan een bodem tot zeker weten z'n 5e jaar. Onder een bodem wordt verstaan dat een kind liefde krijgt, weet wat wel en niet gepast gedrag is, weet wat de grenzen zijn dus wanneer ergens mee te stoppen. Duidelijkheid leert een kind vertrouwen te hebben in een ander, structuur in de zin van op tijd eten, slapen, toiletgang enz. Even de betekenis van waarden en normen: Een waarde is een binnen een bepaalde groep of samenleving heersende opvatting, waaraan door de leden van deze groep of samenleving groot intrinsiek belang (of waarde) wordt toegekend. Bij een waarde kan worden gedacht aan bijvoorbeeld: rekening houden met elkaar of respect hebben voor het eigendom van anderen. Deze waarden dienen, zoals gesteld, als uitgangspunt voor normen. Normen zijn gedragsregels, informeel (Respecteer jezelf, en respecteer daarmee ook de ander...) of formeel (strafbaar stellen van diefstal, mishandeling, misleiding volgens het Wetboek van Strafrecht). Mooie voorbeelden van kinderen waarbij de opvoeding iets gemist heeft zijn kinderen met het 'bodemloos syndroom'. Ga maar zoeken als je daar wat over wilt weten, dit is namelijk erg offtopic hehe. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |