|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik moet van rajackar over 2 jaar trouwen met valorian.. dan zijn we 10 jaar samen.. 't is dat valorian en ik het niet zo op trouwen hebben en rajackar dit alleen maar doet omdat hij eens in een jurk wil lopen met legitime reden! Ik heb gezegt dat ik het best vind, alleen als Arcturus als band speelt die avond.. of immortal.. doe ik niet moeilijk over Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Hmmmmm, moet hij maar eens met Bringer of Dresses praten.... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote:weet je al dat ze ja gaat zeggen dan? je bedoelt natuurlijk gísteravond! gefeli! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Je hebt toch jaarlijks de gaypride, is dat anders niet legitiem genoeg voor m? |
|
quote: En ik al op 1 januari 2009... Beetje koud in ieder geval. We wonen wel al sinds kort samen, dus dat trouwen hoeft voor mij niet zo. |
|
Trouwen? Hmmz, doe me eerst nog maar een bak koffie. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Inmidels 8 jr bij elkaar waarvan 5 getrouwd.. In gemeenschap van goederen.. ( je kan ook in je huwlijk goed opletten, daarnaast hebben we beiden niks. ) Wel een testament laten aanmaken. [Dit bericht is gewijzigd door BVT op 24-08-2007 13:10] |
|
quote: Zeikerd. En bedankt! |
|
quote: Bij mij en eega was het 10 jaar, hehe. Binnenkort alweer 5 jaar getrouwd. Enne, tenderstrike, gefeli! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ben met een Amerikaanse getrouwd. Nou, dat doe je ook maar 1 keer, zeg... |
|
quote: Ik met een Poolse... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
@ Martinator: Om een green card te krijgen wel, ja. Vaker hoeft niet. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 24-08-2007 14:34] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Laat zij die green card (nou ja, werkvergunning dus) hier krijgen, ik niet, want twee weken na het trouwen daar in Seattle vetrokken we weer hierheen, naar m'n natte kikkerlandje... |
|
quote: Ik wil gewoon eens een keer bruidsmeisje geweest zijn. Is dat nou ook alweer raar of zo? |
|
quote: Seattle staat er anders ook bekend om dat het er veel regent. |
|
quote: Nee hoor, maar je hebt er net zoveel kans op als ik. Mn lieve tweelingzus is getrouwd en daar was ik dan wel getuige van, maar aan bruidsmeisjes werd niet gedaan. En m'n broer gaat wss niet trouwen. *sniffel |
|
Waarom denk je dat ik besloten heb dat Cadaveria en Valorian gaan trouwen Het moet er toch een keer van komen |
|
quote: Ben het er helemaal mee eens [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 24-08-2007 15:08] On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
nou als die twee gaan trouwen hebben ze straks dertig bruidsmeisjes van beide geschten, want volgens mij roept heel zm dan dat ze ook bruidsmeisje willen zijn |
|
Nee, ik denk dat Rajackar de enige is met die fetish, hehe |
|
wil jij geen bruidsmeisje zijn dan? |
|
Nee, bruidegom lijkt me tzt wel genoeg eer. |
|
quote: Ja maar Cadaveria kan maar met 1 trouwen hoor. Die rol is voor Valo :p On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Stik dr maar in. Ik was het eerste dus ik ben het bruidsmeisje, en de rest kan door zijn of haar houtvlot zakken |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |