|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Van het woord trouwen alleen al krijg ik al kotsneigingen maar dat waarschijnlijk omdat ik me er dan meteen zo'n suffe burgertrutten bruiloft bij voorstel. Ik denk dat je op verschillende rituele manieren jezelf aan je partner kunt verbinden en ja het aloude trouwen is er 1 van.... Van mij hoeft het niet, mijn vriend en ik hebben afgesproken om een knalfeest te geven als we 10 jaar samen zijn en verder hebben we de hele trouwceremonie niet nodig. We gaan over niet al te lange tijd samenwonen en ik zie het nut er niet van in om in toekomst ooit te gaan trouwen. We houden van elkaar en hoeven dat niet tegenover een ambtenaar en familie te verkondigen om het 'echter' te laten lijken. Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
Het lijkt mij wel leuk om te trouwen. Maar dan niet zo stom voor het altaar of met een stomme paardenkoets. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Nou, dan is er tenminste nog eentje die er blij mee is, haha You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: ik vind alleen zo'n jurk mooi, maar die kun je ook zonder te hoeven trouwen kopen en dan gewoon een bal of gala organiseren voor al je vrienden |
|
Ik ga niet trouwen.. Kost te veel geld, en ik hoef ook niet zo'n feest, hehe Ik geef wel gewoon een feestje.. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Dus jij gaat ook maar nooit samenwonen? |
|
Ik wil wel best trouwen, maar zo alleen voor dat altaar staan lijkt me zo stom |
|
quote: Ik hoop hartstikke van wel! Het waren dan ook geen tegenargumenten of zo . Gewoon zaken waar je rekening mee moet houden. |
|
ik ben absoluut niet de elke dag 9-tot-5 werkpersoon, maar goed ik wil ook best wel eens trouwen. lijkt me allemaal erg mooi. wat me nog mooier lijkt is gewoon een feest geven met een hele groep vrienden en bekenden, en dan gewoon aankondigen dat ik en vriendin (mocht het eens zover komen) besloten hebben de rest van ons leven bij elkaar te blijven.. gevolgt door gedans, etc. en dan dat hele trouw-gedoe achterwege laten en verder niet veel veranderen aan de relatie. dont know if it makes sense, maar goed... *droom, droom* |
|
quote: I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
It's Nessie, and he got married... |
|
Als ik een trouwfeest geef, vraag ik als huwelijkscadeaus gewoon Bier. Komt meteen goed van pas. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Mocht ik ooit gaan trouwen, met er wel een death/grind band komen als achtergrond muziek. |
|
ja ja ja! en dan allemaal donders moshen netjes in't pak... of gewoon een hardcore band natuurlijk en dan vegan food & circle pits! haha |
|
quote: Wat een kut-bruiloft. Seffes is er niet eens bier! |
|
quote:je kent toch wel die reclame van over een unterslechte punkband? Zo een. |
|
quote: Ja, en in mijn geval een brute blackmetal band. En niet in pak, gewoon in je normale kleding. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:En aan de whiskey. |
|
quote: oh uhm, reclame? nee.. ik kijk echt nooit meer tv. |
|
quote:Nou, er zijn 3 versies van een reclamespot waarin een punk/noise/zwabberdeath band op een verjaardag, de eerste schooldagfeest en nog iets de achtergrondmuziek verzorgt/verziekt. Die reclame heerscht. En de zanger gaat altijd plat. En lult in kolen engels met een zwaar duits accent. |
|
ah.. klinkt grappig hehe. maar uhm, ik book Dying Fetus en Terror vast |
|
quote:Doe ook Cryptopsy, The Red Chord en ehm Skinless ff |
|
quote: hahaha vet wijs! Posi Wedding Fest. |
|
quote:Ja toch. PITTUUUUH. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |