|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Prrrficiat !! Veel en een geweldig feest met veel & |
|
Van harte gefeliciteerd en maak er een mooi feestje van! |
|
quote: ik ga ook nooit in een kerk trouwen, of het moet een ruïne zijn in het mystieke Ierland, of toch liever in een steencircel en op Keltische wijze (die ik nog nie ken , maar dat komt nog ) met doedelzakmuziek op de achtergrond, een heerlijk sfeertje op het feest en bier natuurlijk ook en een heerlijk, of een paar heerlijke glazen Glenfiddich Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Dan wil ik ook komen!!!!!!!!!!!!!!! . Mag je ook op mijn bruiloft komen als die ooit komt |
|
vanmiddag in ondertrouw gegaan, dat stelde iig niet veel voor, beetje blabla, beetje tekenen en hup, daar stonden we alweer in de supermarkt boodschappen te doen voelt echter nog niet anders ofzo. Oud Vuil. |
|
Gefeliciteerd. |
|
Ja idd proficiat |
|
quote: 'ondertrouw'? klinkt alsof je nu al onderdrukt wordt Debiel voorzetsel hebben ze eraan vastgeplakt zeg...wat is er mis met 'voortrouw'? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
hej hartstikke gefeliciteerd hmz, elkaar vrij laten is iig wel een goed ding... dankzij onder andere dat detail ben ik zelf namelijk na 14 maanden (vergeleken met jou erg kort ) weer vrijgezel... ach alst na 10 jaar nog goed gaat, gaat het altijd goed Je moeder. |
|
quote: I beg to differ. |
|
quote: Dat wordt vroeg trouwen dan Ik ga dat eens doen vanaf morgen, gegegege. Tof idee... Owh, enneuh, niet te vergeten: Gefeliciteerd! [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 28-08-2002 10:31] |
|
quote:idd, mijn ouder hielden het 24 jaar vol. |
|
das waar... maar de kans dat zo'n relatie volhoudt is altijd groter dan een relatie van 1 week [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 28-08-2002 14:04] Je moeder. |
|
quote: Ik wil ook trouwen |
|
Wat? dat heeft ze me niet veteld!!! die zakenreis naar Parijs kan ze nu ookwel vergeten!! nou alle gekheid op een stokje, van harte! [Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 28-08-2002 19:18] |
|
ja gefeliciteerd! |
|
DUDE! gefeliciteerd man! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Tof dude! Trouwen heerst. Althans, dat lijkt mij. Heb er nog geen ervaring mee namelijk. |
|
Trouwen is niet true |
|
Nee, trouwen lijkt me wel wat. Beetje zekerheid. Wie wil? |
|
Whaha, trouwen, dat komt wel als ik een vaste relatie van weet ik veel hoe lang heb, mocht dat gebeuren. Ik vind het maar een behoorlijke vastleggerij. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 29-08-2002 0:15] |
|
Ja, waarom zou je trouwen. Ik zie geen reden om te trouwen eigenlijk. Nouja, als ik ooit een goede relatie zou hebben dan kijk ik er misschien weer heel anders tegen aan. |
|
quote: Je begon zo goed maar aan het eind zwakte je toch heeeeeeeeeel erg af. |
|
quote: |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |