![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik vat dat 'damn man' maar positief op ![]() ![]() |
|
quote: Sorry hoor, had je maar niet moeten neuken. Tjeesis.... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
neuken is leuk ![]() signature ![]() |
|
Had je haar alleen maar in de kont moeten neuken aanstaande papa. ![]() |
|
een mens vergist zich wel eens van gat en ik ben realist, life sux anyway en betekent helemaal nix signature ![]() |
|
Het zieligste vind ik dat je het op een forum gaat plaatsen. Dat zegt het eigenlijk al. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
hahaha de zelfironie signature ![]() |
|
Sorry hoor, maar daar erger ik me enorm aan. Maar trek het je vooral niet aan ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
ach erger... ik zeg hier niets die niet mag geweten zijn, integendeel, ik communiceer hier met mensen die ik alleen ken. En ik laat nog eens weten dat het overdenken en bekijken en laten gelden van je eigen karakter binnen je relatie gewoon kapitaal is als je beslissingen neemt met of over iemand anders(bvb trouwen, huis kopen, en ZEKER kinderen) voor zover ik weet niets verachtelijks of zo? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 07-01-2007 18:29] signature ![]() |
|
Je gaat toch zeker wel je kind onderhouden als die er is? ![]() ~ By the fallen one I shall arise ~ ![]() |
|
tuuurlijk!!!! is ook niet mijn bedoeling om direct weg te gaan van mijn vriendin of zo, zou echt wel egocentrisch zijn en onverstandig, op alle vlak. Der zijn gewoon zaken die aan de oppervlakte komen qua gevoel en dat moet rechtgetrokken worden anders wordt de kleine de dupe, en ik ook signature ![]() |
|
Kort vraagje, puur uit interesse: weet zij dit ook? Bruce Banner ![]() |
|
ja, maar niet in welke mate het me bezig houdt. En dus ook niet hoe ver ik zou gaan in het belang van het vermijden van een klotige stress-opvoedingssituatie. signature ![]() |
|
HYPNOS SUCCES! FUCK THE HATERS (ik NOOIT gaan trouwen, trouwens) Suck my piss ![]() |
|
zanx! fuck the fear of dying alone dying alone is pure noise signature ![]() |
|
FUCKIN'A!!! Suck my piss ![]() |
|
quote: Waarom zou je dat niet gewoon met haar kunnen bespreken? Lijkt me toch iets in het belang van iedereen? ~ By the fallen one I shall arise ~ ![]() |
|
Geeft stress bij zwangerschap, is niet goed voor vrouw en ongeboren kindje maarja aan de andere kant.. na de bevalling.. is ook niet goed voor vrouw en kind. ![]() |
|
idd, tis moeilijk nu. natuurlijk na de bevalling is het ook stress en in die periode heb je mekaar ook nodig (of toch zeker steun). Wil ook niets impulsiefs zien en doe het nu kalm aan maar ja... signature ![]() |
|
Niet alleen elkaar, maar de eerste maanden is de basis voor je kind. ![]() |
|
ja, en daar zal ik er ook zijn in de "gezinssituatie" zonder enige doubt [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 07-01-2007 21:08] signature ![]() |
|
Maarre dat kind is eigenlijk ongewenst dan, jij zet jezelf dan in een situatie waarin je je inzet voor het kind. Dat merkt een kind ook, hoe jong dan ook.. lijkt mij. ![]() |
|
nee jij! niet ongewenst! alleen omstandigheden zijn niet zoals ik ze wil, en ok, kan is nooit zo voor 100%, maar ik wil er nu wel naar streven om het zo goed mogelijk te maken. En de mogelijkheid zit erin dat ik daarvoor ingrijpende zaken moet doen. Hopelijk niet natuurlijk signature ![]() |
|
Doet me denken aan een dartmaatje. Vriendin zwanger, huisje van de woningstichting gekregen, en nu, paar maandjes voor de geboorte uit elkaar, omdat hij liever met zijn vrienden op stap gaat. Zoiets moet je toch echt eerder bedenken ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |