|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Als ik ooit ga trouwen (best belangrijk: eerst een vent vinden die leuk genoeg is om mee te trouwen))hoop ik op een dikke, vette bruiloft met alles erop en eraan. Dus: * Trouwfeest in een kasteel * Trouwen op locatie of in de kerk, maar dan niet voor de kerk... * Een belachelijk dure jurk * Opgehaald worden in een koets of zelf naar de locatie gaan rijden met zn 2-en op 1 paard. * Groot feest met toffe bands Zoiets! Mag nu wel vast gaan sparen.... |
|
quote:Ik had de aanstaande mevrouw Argus al gefeliciteerd maar bij deze u ook van harte proficiat met de verloving Heer Argus! |
|
quote: ik? tsja, ben gewoon een regeltante, en heb het liever nu geregeld, dan dat het allemaal last minute moet. |
|
quote: hoort hier niet mooie te staan [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 07-12-2008 17:34] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ja idd... ik krijg mijn jurk van mijn moeder, en ga haar zowieso niet op kostten jagen.. maar ik heb een adresje van een vrouw die trouwjurken maakt, echt waanzinnig mooi en naar eigen ontwerp. Voor ongeveer de helft wat een gewone jurk kost. Ik vind trouwen uberhaupt belachelijk duur. |
|
Gisteren was ik weer eens bij een trouwfeestje van een stel dat het snapte. Die waren gewoon stiekem getrouwd en achteraf hebben ze iedereen kaartjes gestuurd om ze dat te vertellen en om ze uit te nodigen voor een feest. Het feest was in een grote schuur achter hun huis: De catering bestond uit een haringkar, een enorme barbecue, een bar en een paar man bedienend personeel, er stond een zelfgebouwd podium waar twee mannen van de motorclub niet onverdienstelijk rockballads speelden met akoestische gitaren en er was gelegenheid tot kamperen in een weiland. Perfect geregeld allemaal. Vaak stemmen bruiloften mij enigszins treurig ( "De mooiste dag van ons leven." Klote joh, dan kan het vanaf dat moment alleen nog maar bergafwaarts gaan.), maar hier werd ik heel vrolijk van. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Als je toch gaat trouwen, doe het dan zo inderdaad. Een collega van mij moest trouwens laatst naar een bruiloft. Toen ik de volgende dag vroeg of het leuk was, trok hij een vies gezicht en zei 'het waren hardrockers'. Die had dus een hele avond in keiharde teringherrie van mensen die hij nauwelijks kende gezeten. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Zo had ik Accelerate en Carnal leftovers op m'n bruiloft staan. Dikke zatte bende was dat, prachtig gewoon, en presies zoals wij zelf zijn hahahaha Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Zo, we zijn 8 mei in ondertrouw gegaan! Stelde op zich niet veel voor, maar we hebben er gewoon een leuke dag van gemaakt. Eerst lekker een koud biertje op het terras, en daarna een verjaardags/ondertrouw feestje gehouden. Ook heb ik mijn jurk uitgezocht. 10 Juli is hij klaar en mag ik hem meenemen. Hij zal dan bij mijn moeder komen te hangen. Hoe het er uit ziet is natuurlijk geheim. We hebben bij de ondertrouw ook vast gelegd dat we in het duivelshuis trouwen! Zo, nog ongeveer 5 maanden te gaan, en nog genoeg te regelen! |
|
Lekker metal zeg. |
|
quote: Jij bent de nieuwe Mental aan het worden? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Als ik op een gegeven moment word geband dan wel ja. |
|
Iets met een weddenschap, een roze jurk en paarse verenboa. Mm. Ik ga denk ik toch maar nooit aan trouwen beginnen |
|
Voor mij gaat het 10 juli gebeuren.. Pak is er al, jurk van vriendin is ook al rond geloof ik, maar die zie ik op de dag zelf pas Plechtigheid in onze stamkroeg (bruine kroeg), daarna eten in Italiaanse Trattoria en 's avonds groot feest. Weiland, 2 flinke tenten daarin, live muziek, BBQ, rockband, kampvuur, plek om te kamperen.. Gaat wel mooi feestje worden denkik Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Proficiat van mijne kant En als je sfeer kunt maken, zal het zeker een leuk feestje worden They can't stop us, let 'em try, for (heavy) metal we will die! |
|
quote: Toch mis ik iets. |
|
Een achterlijk hoge entreeprijs? |
|
Nee, koeien natuurlijk. |
|
Kut, dacht ik ook eens gevat uit de hoek te kunnen komen. |
|
die liggen al op de bbq Je moeder. |
|
quote: |
|
quote:Geen bier en tieten? |
|
ook belangrijk! Je moeder. |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |