![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wim, gefeliciteerd. en die hoofdpijn?, kijk hier maar eens naar: ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
ROFLMAO ! Wim, heb je nog iets aparts gedaan met de ceremonie of het feest ofzo ? ![]() |
|
Hartelijk gefeliciteerd wim. en nog heel veel geluk samen ![]() en feliciteer gerke ook van mij ![]() |
|
tis precies gegaan zoaLS het moest gaan, dus: op de fiets erheen, alleen naaste familie erbij, daarna bruidstaart en koffie en bier enzo met hun bij ons thuis , en daarna naar een hotel in amsterdam. ![]() ps die dirk en desiree rulezzz, ik kende 'em, nieuwe revue dacht ik. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 17-10-2002 23:25] Oud Vuil. ![]() |
|
hehe eindelijk heb ik ook een mama ![]() ![]() |
|
quote: hehheh, gerke houdt niet zo van kinderen. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
en bedankt ![]() |
|
Vind je het gek met een blaag als Rajackar? Beste anti-conceptie middel wat er is ![]() ![]() |
|
heel leuk, maak maar grapjes over mijn liefdeloze moeder ![]() ![]() |
|
Doen we toch! ![]() |
|
Proficiat wim!!!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
![]() Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
toffe reacties allemaal, mensen. hier 1 jeepegje, hier rennen we de trap van het gemeentehuis af, omdat er onverwachts een partij rijst naar ons geflikkerd word, waar ze in afrika best een leuk potje van kunnen koken. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Leuke foto (vooral de bruid ![]() [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 19-10-2002 23:25] Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Zow, je hebt inderdaad niets te klagen. Proficiat!!!!!! ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote: Hehe, ook mooi in het zwart zie ik ![]() ![]() Gefeliciteerd ![]() ![]() |
|
![]() misschien kan je meer foto's posten . ![]() |
|
Proficiat! ![]() Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
toffe foto wim ![]() ![]() |
|
![]() Trieste gast ![]() |
|
Mooie foto, mooie bruidsjurk ook. De hele ceremonie en alles klinkt als iets wat mij ook aanstaat, lekker simpel, lekker je eigen ding, klaar ![]() |
|
Precies en niet dat hele gedoe eromheen, dat lijkt mij niets. Gewoon lekker simpel met familie en vrienden en daarna lekker ![]() Trieste gast ![]() |
|
en daarna lekker naar huis en de dakpannen van het dak neuken! ![]() |
|
nehee, je gaat naar een sjiek hotel om dan vervolgens flink te gaan pompen Trieste gast ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |