|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dank. quote: In geval van integraal gekopieerde teksten is een bronvermelding wel zo netjes. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: volgens mij was het het eerste linkje die google kon vinden toendertijd.. Maar als het jou een groot plezier doet, zal ik er de volgende keer aan denken. |
|
quote: Vertel, heb je dr spectaculair mogen vragen? Gefeliciteerd joh! |
|
Chelman, ouwe reus, gefeliciteerd! Dat 't mooie jaren mogen worden! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Dank Tijdens een rtije met de koets door de binnenstad van Brugge. Ik heb wel al een voorschotje genomen want ik heb het feestje van maandag a.s. al iets eerder geregeld. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Gefeliciteerd! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Brugge, mooi hoor Geniet van je feestje maandag!! wonen in polen of nederland? |
|
quote: quote: quote: Dank quote: Zij komt hierheen. Dat stond al eerder vast. Ik ga maandag zeker genieten. Het is wel de 'officieele' feestje met de ouders en mijn heerschopa erbij. Ik moet haar vader ook nog vragen....tradities he? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Gefeliciteerd hoor |
|
quote: Ohja al eerder gelezen ja Supah! |
|
Proficiat |
|
quote: maar hoelang kennen jullie elkaar al dan? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
gefeliciteerd Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: We kennen elkaar al vrij lang maar hebben pas een half jaar wat. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik ben tegen het hier naartoe halen van bruiden. Stop de immigrantenhuwelijken, stem Wilders! |
|
Heeej.... Gefeliciteerd! |
|
quote: Ach, ze is universitair geschoold en heeft een grotere spaarsaldo dan ik en ze hoeft van mij niet in een burka. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dank Kerry Wim en anderen die erboven gepost hebbem. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Het Beest getemd! Gefeli kerel! |
|
Hey, Chelman, van harte met je aanstaande huwelijk! Sjiek hoor. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
gefeliciteerd chelman! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Wat is 'vrij lang' dan? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: arme jenje *sterkte* ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |