![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Regels zijn er om gebroken te worden. Gefeliciteerd, Tenderstrike! ![]() |
|
Tenderstruck! ![]() ![]() |
|
quote: Ah, ik mag dus binnenkort een donatie tegemoet zien? ![]() Dank u allen verder ![]() ![]() |
|
trouwen is niet goed, op trouwen staan wel, dan komen de angsten boven en gaan mensen uit elkaar signature ![]() |
|
![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
quote: euhm... wij moeten dringend es babble vrees ik signature ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
quote: Dat is toch lastig met passen? Stel nou dat 'ie niet past? Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: wel, ik zeg liever nog niet teveel... maar pos/neg is relatief signature ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
quote: merci kleine is er over 3 maand en ik begin eindelijk te beseffen dat ik moet loskomen uit de schaamte en onverantwoordlijkheidsgevoelensgevende omgeving... gistren zelfs vr de eerste keer in me leven met mn ouwers gaan praten... merci alleszins vr virtuele support signature ![]() |
|
Np man!! Ne kleine is een grote verandering é... Maar persoonlijk denk ik wel één van de gelukkigste in je leven dus is ook wel wat opofferingen waard... Je weet me zitten é anders... ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
ik weet U zitten, heb j'een bed over ? signature ![]() |
|
Euhm, da vreesk nie... en kzit met exaams ook dus kvrees datk ga moeten teleurstellen ![]() maarre... zo ernstig? ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
tsja... ernstig... tis niets finaals of zo.. tis een existentiële-kwestie tussen de twee krachten stabiliteit/veiligheid en avontuur/individueel geluk en als het ene het andere in de weg staat... en een compromis lijkt soms verrrrr maar voorlopig kan ik niets doen... pfff... tsja, ik raak er wel signature ![]() |
|
uit gezondheidsoverwegingen kan ik zowiezo beter niets doen ... voorlopig pfff, sux signature ![]() |
|
quote: Best geen overhaaste beslissingen nemen in zulke gevallen!! gezondheidsproblemen ook nog? damn man!!! Sterkte alvast!! Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
quote: neenee, ik niet, maar das een risico natuurlijk vr zwngrschap als je stress verhoogt. thanx signature ![]() |
|
quote: Je mag wel haar maat opnemen hoor. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Kan ik hieruit afleiden dat je eig je besluit al hebt genomen? Denk er nog eens goed over na hoor dan!!! Besef wat je hebt é kerel! Verder moet je natuurlijk doen waar jij je best bij voelt (rekening houdend met de betrokkenen uiteraard)... Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
quote: Je bent dus van gedachten verandert.. na het zwangermaken van je vriendin heb je toch maar geen zin meer in het vaderschap en de bijhorende verantwoordelijkheden? Dat wil je dan na de geboorte van je kind kenbaar gaan maken? En je leek nog wel zo trots? ![]() |
|
quote: Damn man! Gefeliciteerd ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Stoere plaatjes van Ogrish posten maakt een kerel blijkbaar geen echte vent. Verantwoordelijkheid blijkt iets te zijn wat niet belangrijk is als het in de weg staat. Maar succes veel wijsheid en zo. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: tuurlijk ben ik dat nog besef nu gewoon dat de sfeer die je meegeeft aan zo'n kind primordiaal is! En dat die nu niet op een eerlijke manier tot stand komt, door de geschiedenis die eraan voorafgaat. EN daar wil ik niet aan meedoen, das zo nefast voor een kleine. Kwil daar verantwoordlijkheid in opnemen en iets aan doen, op een open manier... en misschien is dat wel ... op een drastische manier. Dat hangt er nog vanaf. suck gewoon dat ik daar nu pas achterkom signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |